1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 1 of Project Gotham racing 2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door !xboxgamer!, 7 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat ik het beste kan kope, burnout of pgr 2???
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat ligt aan je voorkeur.
    Burnout is een arcade racer.
    PGR2 daar integen, is meer op de realiteit gebaseerd.

    Maarja, je moet reviews lezen, alleen daaruit kun je een persoonlijke mening over een game opbouwen.
    Aan die van een ander heb je weinig, omdat ieder persoon weer een andere mening heeft.
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Project Gotham Racing 2, die is echt vet. Maarja smaken verschillen. Maar grafisch en qua realisme is ie echt superieur. Maar het is maar net waar je van houdt.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Burnout 3. Of Forza Motorsports. Als ik jou was zou ik ff wachten op de nieuwe lichting racegames...of als je het om het budget gaat de reviews lezen... BO (3 ) is arcade, die andere twee is meer mooi rijden, stijlvol. Trouwens, Burnout is antiek. Koop dan Burnout 2 voor die zachte prijs..maar eigenlijk mag je BO 3 niet missen..die is zoveel beter.
    Forza is ook nog heel erg gefocussed op tunen meende ik. Lees de topics es door en de reviews en kijk wat bij je past!
    succes!
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    neem aan dat je burnout 3 bedoelt. lees review en bepaal zelf wat je wilt. ik zou echter voor burnout 3 gaan, aangezien iedereen dat gaat spelen (pgr 2 is al oud) en hij mij persoonlijk wat leuker lijkt.
     
  6. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel verschillende modes zijn dr bij burnout?
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ga gewoon wat reviews af zodat jezelf ziet wat voor jou het beste is

    -deze topic wordt tog zo gesloten
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    check ff zelf de officiele site (via www.electronicarts.com ) of lees ff Burnout 3 topic door. (je gaat toch niet deel 1 kopen :confused:)
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf, wat is nou benoemd tot beste racegame, of je moet van auto's slopen houden dan kun je beter burnout kopen!

    greetz wooly
     
  10. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen game voor meer dan 30 euro kopen, want ik kan alleen maar een spel ruilen (khad eerst splinter cell pandora tomorrow gkocht, maar die vond k saai)
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit soort threads hebben totaal geen nut... je zult toch echt voor jezelf moeten bepalen wat je het leukst vindt, dat kunnen wij niet voor je doen. Lees wat reviews en zoek wat over deze games op het forum en bepaal voor jezelf welk spel je het meest aanspreekt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina