Hey, Weet iemand hoe je de goude medaille haalt bij crash 21,22 en 30? Ik heb die 3 al zo vaak geprobeerd maar het lukt me gewoon niet! HELP! Thanx
Ik boost meteen als ik start, dat ten eerste. Ten tweede: Ik ken de banen niet uit m'n hoofd wel heb ik overal goud gehaald Wat ik doe als 't niet leukt is probeer om telkens tegen andere auto's aan te rijden, van een andere richting. Soms is tegen de eerste auto knallen niet de beste oplossing.
Ohejah ff eerst dit! Zorg dat je eerst overal eerste word bij de gewone races! Op deze manier krijg je nieuwe auto's die sneller gaan en waarmee je dus MEER punten krijgt als je crasht!
Ik had 't spel geleend van een vriend van me en vond het racen niks aan en heb alleen een dag zitten crashen. Heb dus met de standaard auto's waarmee je begint de crashes gehaald. Gebruikte daarvoor het Lotus Elise model Het is dus mogelijk om met 1 auto alle crashes op goud te halen.
Ik heb alles geunlockt en overal goud behalve daar! (De custom Muscle is toch de laatste bij die Custom Champ?) En die Mr. Ed car heb ik ook al...
probeer eerst een bus te rammen met een stevige wagen (of vrachtwagen/tanker) dan heb je direct al veel binnen, veel oefenen tis ook mij gelukt
Hey ff een hele andere vraag over Burnout... Ik heb nu alle crash dingen gewonnen!! (yes) maar nu staat bij records dat ik 77/79 goude medailles heb... hoe kan ik zien waar ik nog geen goude medaille heb? Alvast bedankt
Ik heb zoveel problemen met baan nr.15, maar ik ben blij om hier te lezen dat het lukt met de beginauto's