Ok ik weet nu dat Burnout 2 ook op Xbox komt Maaruh wordt ie precies hetzelfde als ps2 of krijgt het spel nog paar changes ofzo misscien dat iemand dit weet er is weinig te vinden over het spel op de Xbox :{
Ik denk dat het verschil minimaal wordt. Kijk maar es naar Burnout 1 op de 3 consoles. Gewoon een directe port. Wel een hele goeie game mind you !
ik weet ik weet drom wil ik uhm ook graag hebben is altijd leuk om vol te raggen met je bak hehehehehe met race sims doe ik dat ook zoiezo als ik me verveel
Ik heb wel iets gehoord dat ze de XB en GC een paar maanden hebben uigesteld omdat ze er juist geen poort van wilde maken.
Ja die was gewoon lelijk! Zover ik heb gelezen zal Burnout 2 opgeknapt worden voor de xdoos... meer weet ik er nog niet van.
Graphics niveau zal wel naar boven worden gepompt. Maar de rest zal wel hetzelfde blijven. Burnout 1 was ook een regelrechte poort leek net. Ik heb Burnout 2 op de PS2 gespeeld en moet zeggen ... als ze dit ook voor de xbox hebben en dan wat optimaliseren. Dan wordt het wel een bruut spel.