1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 3 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ninja Gaiden. Wordt door velen als "de beste" game van 2004 gezien. Kans maker is ie zeker. Vind het niet helemaal perfect afgewerkt.
     
  2. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang zoeken eindelijk deze topic gevonden. Eindelijk de burnout 3 thread gevonden om te klagen over dit vreselijk spel. Dit spel moet gewoon gemaakt zijn om mensen express te irriteren en mensen die niet zo goed zijn in racespellen ver van racespellen vandaan te houden. Dat catch-up systeem bijvoorbeeld. Ik heb het iemand hier al zien zeggen, je doet een takedown op een tegenstander en een seconde later rijdt ie al weer naast je. maar wat ik echt niet kan uitstaan, en dat zie ik in meer racespellen is het volgende:

    Je raced met auto A tegen auto B die dezelfde stats hebben, maar toch rijdt auto B je eruit (zonder boost)
    Je wisselt auto A om tegen auto B en gaat daar mee racen. Dit keer tegen auto A (waarmee je de vorige keer niet van auto B kon winnen)
    En wat gebeurt er, auto A rijdt je er uit.

    En dat kan ik dus absoluut niet uitstaan. De computer heeft altijd een voordeel over je, hoe goed je ook bent. En dit komt helemaal tot uiting in de laatste ronde van de races. Ook al heb je een voorsprong van 20 seconden, ze weten je altijd nog bij te houden omdat ze dan ineenkeer foutloos met mach 6 de achtervolging inzetten. En als je achter hun rijdt, rijden ze alsof ze geen handen hebben. Ze rijden een beetje in de vangrail met 50 km/h.

    En als je dan dreigt te gaan winnen met een goede voorsprong, of de nummer 1 dreigt in te halen gaan ze je tegenwerken. Gisteren nog haalde ik bijna de nummer 1 heen, komt er over de berg achter mij een tegenstander vliegen die net gecrashed is en land PRECIES! op mijn dak. Jammer race verloren, opnieuw proberen voor de 10de keer |:- Of je crashed door de kleinste dingen, dingen waarvoor je anders niet crashde. Tegenstanders hoeven je maar een klein tikje te geven en je schiet weg, en als je hun beukt zijn ze nauwelijks weg te beuken.

    En bedankt voor de tip over dat boosten als ze je inhalen, want anders werkt boosten niet. Ik had een voorsprong van 3 seconden op m`n tegenstander, ik rij perfect en constant met boost, en toch zit ie maar 1 seconden achter mij |:- Maar toch blijf ik het proberen omdat ik het niet uit kan staan dat het maar niet lukt.

    Zo even m`n burnout 3 frustraties eruit gegooid.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben het met je eens qua frustratie. Maar toch is het geen slechte arcade racer. En ja, de tegenstanders gaan op het einde ineens heel hard ja. Tja, is EA hé.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond het eerst een geweldig spel, maar heb het daarna gewoon niet meer gespeeld :mad:. Echt helemaal geen zin meer erin eigenlijk...
     
  5. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem van Burnout 3 vind ik dat het niet om je raceskills draait, maar om je geluk/pech. Je zou Burnout kunnen beschouwen als een soort gokspelletje. Waarbij elke kruispunt een nieuwe gok is. Leuk voor andere, geen spel voor mij.
    Een soort systeem waardoor een voorsprong / achterstand niet te groot kan worden is leuk, maar de uitwerking hiervan is 3x niks.
     
  6. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, het is inderdaad geen slechte arcade racer, maar je moet van dat soort houden. Zoals Gunther hierboven zegt, het is een gokspelletje. En het slechte catch-up systeem en je geflipte tegenstanders maken het er niet beter/leuker op. Alhoewel het wel erg vermakelijk is om ze te laten crashen :p Maar als je op een takedown spree bent. Je rijdt achteraan en je werkt dan je weg naar voren en onderweg haal je elke tegenstander neer, en dan race je weg met je volle boost balk :p Wat helaas geen verschil maakt want 2 seconden later rijden ze alweer naast je. Maar ja dan kan je ze weer laten crashen haha.
     
  7. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit spel is keigaaf
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waroom probeer je zo snel mogeljk Berrie na te doen?
    Oftewel je zit bij elke thread:
    Cool.
    Virus,balen.
    Wow dit spel is keigaaf.

    Probeer niet zo te spammen , zijn de modjes meteen ook tevreden.
     
  9. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg gewoon wat ik vind

    en wie is "berrie"
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was iemand die binnen 2 maanden 2000 post had.
    Dus als iemand spamt noemen we hem een 'berrie'
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Een gebande vuile spammert. :{
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad ;).
    @Ananas; Als je gewoon probeert om bij elke post ook te zeggen WAAROM je het vind.
     

Deel Deze Pagina