Burnout 3 Herhalingen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cybershooter, 25 jun 2005.

1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis bij Burnout 3 de mogelijkheid om herhalingen af te spelen na een race te hebben gereden. Moet die mogelijkheid op de één of andere manier vrijgespeeld worden of zit het er gewoon niet in (wat ik overigens dan wel jammer zou vinden)?

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het wel een super goede toevoeging vinden. Net zoals iets a bij fifa super uitgebreid en natuurlijk moet je het kunnen opslaan op de HDD en naar elkaar sturen via xboxlive.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat zit der niet in.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nooit echt gemist moet ik zeggen. Zou op zich toch wel een leuke toevoeging zijn.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik miste het ook niet, Maar het zou zeker wel vet zijn om je crashes die je gemaakt hebt of anderen terug te kunnen zien! Khoop dat dit een vernieuwing is voor de nieuw Burnout titels als die komt;)

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Bij een zo groot mogelijke crash maken zie je de herhaling wel (als je je aantal punten in beeld hebt). Op de achtergrond zie je volgens mij de herhaling dan.

7. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo vreemd vind, is dat Burnout 2 wel herhalingen liet zien van de gereden races.

8. PureMaximus

PureMaximus Guest

welo hip

9. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je hebt gereden kan je de herhaling invoeren door op de b (rode) knop te drukken.
    Dit kan je doen als je de scores voorbij ziet komen en op de achtergrond je auto ziet.
    Alleen maar op de b button drukken is meer dan genoeg.

Volgens mij is dit alleen in de crash mode, maar die optie is er wel:)!!!

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    herhaling kun je wel zien maar niet opslaan :mad:

11. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt voor crash mode onderdelen is er een herhalingsoptie. Het gaat er mij om dat ik die optie niet krijg nadat ik een race onderdeel heb afgerond en dat zou nu juist zo leuk zijn, terwijl dit wel in Burnout 2 zat verwerkt. Ik vraag me dan ook af waarom ze dat in deeltje 3 eruit gehaald hebben.

Deel Deze Pagina