Burnout dilemma

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shagoe, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen

Ik wil een burnout-achtig spel gaan kopen maar weet niet wat kiezen.
    Heb de volgende demo's al geprobeerd:
    - burnout paradise (vind de free roaming wat saai)
    - burnout revenge (bevalt me wel, maar op de demo kan je niet echt veel testen)
    - flatout: UC (zeker niet slecht, maar weer een beperkte demo)

Ik zou de xbox original, burnout 3: takedown ook wel willen proberen maar daar zijn helaas geen demo's van :confused:. Heb nogwel net 1300ms punten dus kan het wel nemen. Wat ik mij dan ook afvraag is, is deze burnout niet wat outdated qua graphics, of heeft microsoft deze misschien geupdate?

Wat is jullie mening, welke is de "betere"?

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout 3 Takedown gehad als Xbox Original en kwa graphics is het niet echt geupgrade te noemen, maar ik vond het niet erg lelijk voor een game uit 2004 :)

Verder moet ik je zeggen: Voor een goeie beslissing, check (video)reviews. Die kun je goed op Youtube vinden en andere sites, zodat je kunt kijken welke je het beste vind :D

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    burnout paradise.. HANDS DOWN! Ik vond revenge wel goed maar niet zo vet als paradise, en flatout was ik niet over te spreken.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Paradise >>>> Revenge
    Flatout is op de PC wel gaaf.. op de 360 nooit gespeeld.
    Paradise is echt wel beter dan revenge, hoewel revenge crashmode erin heeft.
    Jammer dat je bij paradise niet gewoon restart race kan doen als je niet 1e wordt, en dat je weer helemaal naar het begin van de race moet rijden, daar hadden ze toch echt wat aan moeten doen..

5. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 2_O_ Beste Burnout imo, daarna ging het bergafwaarts.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm.

Ik zou óf voor Burnout 3 gaan, óf voor Burnout Paradise.

Burnout 3: Goedkoop, ziet er nog aardig uit tussen alle moderne HD-games en heeft érg leuke en soepele gameplay. Vlot, snel, niet te ingewikkeld maar erg uitdagend! Je doet gewoon races op een parcours.

Paradise: Open wereld, rondrijden, daar races vinden. Je hebt dus niet altijd een parcours en het speelt wat anders dan Burnout 3. Natuurlijk ziet er Paradise er mooier uit dan 3 en is ie wat duurder.

7. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft burnout 3 een multiplayer optie (via internet)?
    En heeft iemand misschien een idee of deze nog veel gespeeld word? Ok, het is een spel van 2004 maar het wordt toch goed op de voorgrond geschoven door ze bij "xbox originals" te zetten.

*edit* burnout 3 aan het downloaden, aan 30% :)
    Trouwens, bedankt voor de snelle reacties!

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je je keus al hebt gemaakt, dan is dit probleem opgelost. We hebben voor dit soort dillemma's echter een sticky topic bovenaan dit forum: [Centraal] Welk spel moet ik kopen?. Dat maakt dit topic dubbelop en ga ik daarom sluiten. Mocht je nog vragen hebben, check even die link die ik je heb gegeven. Over inhoudelijke vragen over Burnout 3 wil ik je verzoeken om met de [search]zoekfunctie[/search] even het oude Burnout topic te zoeken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina