Hey gasten ik zag net dat burnout maar 30 pleuro was , is niet veel vin ik maar is het nog een mooie , leuke game? (is vraag voor mensen die uhm hebben) of is hij die 30 euro niet waard ? wat ik wel las is dat je alleen met de triggers gas ken geven is dat niet zwaar zuig
see for yourself: http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox/burnout Ik vind het zelf een mooi maar frustrerend spel, en deel twee op de PS2 is véél beter.
Ja ik weet dat deel 2 gekker is maar heb geen ps2 meer dus wacht wel op de Xbox versie (duurt nog 3 maanden ) en ik verveel me de piep piep dus wil wat te doen hebben
Deel 2 beter.. ja.. Deze nog steeds leuk om te kopen ja tenminste ik heb hem dus wel gekocht ondanks dat 2 over een tijdje uitkomt.. lollig spel zeker met z'n 2én Blümchen hoezo frustrerend?
Dank u Dank u dat wou ik effe horen ik ga uhm zo maar effe halen dan (nou maar hopen dat ik geen leuker spel zie staan wordt een duur grapje ) volgende maand ook al racing evoluzione kopen
Ik weet niet of het met de Xbox-editie ook zo is, maar tijdens het spelen van burnout op de PS2 heb ik regelmatig zitten te vloeken omdat: A) Ik tussen de races door niet kon saven tijdens een championship B) Er tijdens die championships ook maar een beperkt aantal saves voorhanden is C) Ik het remgedrag van de auto's ronduit KUT vond D) De klok echt afgrijselijk snel op nul stond tijdens het racen, ook al was ik sneller dan mijn computertegenstanders.
no prob. Egh het is alleen geen super lang spel ofzo.. dat is wel jammer.. Maar wel weer een spel wat je makkelijk oppakt om ff te spelen.. tijden verbeteren etc..
A. weet niet hoe de ps versie is in dit geval maar bij sommige banen moet je 3 races doen voordat je kan saven.. Zelf vond ik dat niet echt erg.. Met name omdat je meerdere kansen heb. B. Ken niet zeggen dat ik dat gemerkt heb.. (of ik ben gewoon goed heb maar 1 race niet als 1ste gefinished ) C. Hmm afhankelijk van de auto vind ik dat.. Rij meestal met de muscle en dan drift je toch meer als dat je remt maar ik moet zeggen dat ik hem niet slecht vind remmen. D. Ook niet echt last van gehad.. Het is in ieder geval niet afhangkelijk van je tegenstanders. Enige manier waarop ik gezien heb dat je klok op nul komt is door crashes..
Ik heb hem uitgespeeld op de ps2 en ik vond het een goed spel. Ook of eigenlijk vooral leuk tegen menselijke tegenstanders. Vond alleen dat er wel iets meer wagens in het spel hadden mogen zitten.
roeleren burnout roeleert echt heel er hoor. je voelt gewoon echt de snelheid als je speelt! TOPPERTJE! ---NNEX---
Heheheh heb uhm net gehaald ziet er wel geinig uit heb ik tenminste wat te doen tot racing evoluzione uitkomt
Ik had em gespeeld bij een vriend, ik vin er totaal geen zak aan :{ we hadden er echt meer van verwacht. Maar iedereen z'n mening