Ik heb het spel eigenlijk zelf nog niet, maar het kan ieder moment op mijn deurmat ploffen. en dan vlieg ik naar mijn xbox om lekker live te gaan spelen? wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met burnout op live? vette shit of koude kak? enne...... van de week maaar een live xboxworld burnout meetingkje doen... want met nederlanders spelen blijft toch het leukste
Ik had 'm vorige week in Londen gespeeld en het EA netwerk valt nog niet zo tegen, alleen vind ik het wel jammer dat je maar met ze 2en (toen dan, weet niet of dat nu ook zo is) kon spelen, zitten wel wat mooie crashes in.
zes man, geen spoor van lag en wel veel verkeer! minpuntje: je ziet niet met wie je praat en na een race meld je je opnieuw aan en komt dan in precies dezelfde lobby...raar dat je er niet gewoon in blijft. Hij is echt helemaal geweldig!
Komen er vast wel meer zodra er meer mensen hem hebben. Zelf krijg ik hem over een paar weekjes pas (vandaag besteld met pu abbo). Schijnen aantal minpuntjes in de game te zitten, maar verder erg goed te zijn. Hopen dat ze met wat upgrades de minpuntjes eruit kunnen halen, maar dat is afwachten.
als je hem besteld hebt met je abo kan het als het goed is wel een maand of 2 duren, bereid je maar voor dus
Lekker duidelijk... Kan ik hieruit opmaken dat als je een 50 Hz TV hebt en je friends een 60 Hz dat je dan elkaar niet kan joinen??? Dat zou wel een beetje bout zijn.
Ja :\ Ik heb btw geen flauw idee hoeveel herz me tv is omdat die 20 jaar oud is Maar ik speel op 50hz en heb al veel op live gespeeld Maar binnekort ga ik een breedbeeld 100 hz kopen.
Het gaat erom dat je Xbox op 50 of 60 hz staat, niet of je tv bijvoorbeeld 100 hz is. Maar de meeste nederlanders spelen op 50 hz, dat er weinig lobby's zijn komt ook omdat je niet tegen mensen met een NTSC (Amerikaanse) xbox kan spelen als je een PAL (europese) Xbox hebt.
heuh? ok, net een xbox met live en burnout 3 (en ninja gaiden ) gekocht. INstallatie allemaal prima maar met Burnout 3 zie ik nergens een "Holland" lobby...alleen maar eigenlijk US en de rest van West Europa... Kan ik het beste op UK inloggen?
+ punten - geen lag - super vette shittttttttttttttttttttttt - tot nu toe waren bijna alle hosts aardig (jaja daar let ik ook op) - EA netwerk is best wel snel - Elke punt die je live verdient, wordt opgeteld bij je totale (single + multiplayer) score, waardoor je dus auto's kunt unlocken - Het is niet ingewikkeld - Punten - Weinig servers (maar daar gaat vast verandering in komen) - Je ziet niet wie er aan het lullen is (ingame) - 1x inloggen is wel genoeg, je aanmelden bij EA is overdreven - Je ziet ook niet tegen wie je aanbotst, tis een klein lettertype - 50/60 HZ shit vind ik een beetje bullshit
Gisteren tegen General Asshole en Elite party crash gedaan Wat betekend het eigenlijk als de servers grijs zijn, je kan dan niet joinen..(ligt niet aan aantal Hz, gisteren bekeken.