1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Reviews

    IGN 8,8

    TeamXBOX 9,2


    Criterion brengt roekeloze snelheid en verwoesting in grote open spelwereld

    In Burnout 5 mag je een ravage aanrichten in Paradise City, het ultieme race-strijdperk met een omvangrijke infrastructuur van drukbereden wegen. Voorbij zijn de tijden dat je door vele menu’s moest navigeren en eindeloos op zoek was naar iets leuks, zoals bij vele open spelwereld-games. In Burnout 5 is iedere vierkante centimeter van de spelwereld ontworpen voor spetterende actie, zoals je van Burnout gewend bent. Iedere kruising is een potentieel crash-knooppunt en in ieder steegje kun je nieuwe overtredingen begaan.

    Regels zijn er natuurlijk om gebroken te worden. Wanneer je voor het eerst Paradise City binnenrijdt, krijg je een rijbewijs waarop al snel je meest agressieve, roekeloze en verwoestende uitspattingen prijken. Maar het is niet de arm der wet die je voortgang met argusogen volgt. Als je te fel van leer trekt, moet je het opnemen tegen de meest beruchte burners van de stad. En deze legendarische coureurs boeit het niet wie als eerste de finish bereikt.

    “Burnout 5 is een complete vernieuwing van de serie, helemaal opnieuw ontworpen voor PlayStation 3 en Xbox 360,” vertelt Alex Ward, directeur spelontwerp bij Criterion Games. “Om echte next-generation gameplay te creëren, moet je een echte next-generation game maken. In alle opzichten.”

    Burnout 5 biedt nog meer snelheid en verwoesting. De splinternieuwe next-generation technologie laat je auto letterlijk in twee stukken scheuren, tijdens de meest explosieve kettingbotsingen die de serie ooit heeft gekend.

    Tot nu toe is het volgende al bevestigd:

    - De auto's bestaan nu uit tachtig onderdelen in plaats van de twaalf in de voorganger
    - De game bevat een open spelwereld (Denk aan Test Drive Unlimited)
    - Je kan auto's in tweeën splitsen in Crash Mode
    - Online multiplayer duels staan in de planning


    Uitgever: EA™
    Ontwikkelaar: Criterion Games
    Genre: Arcade Racer
    Release: Maart 2007

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1443/burnout-5/

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Klik HIER om een .pdf file te bekijken van het oktober nummer van Playstation magazine. In deze .pdf vind je 8 pagina's aan info + screenshots van Burnout 5.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Het ziet er mooi uit, maar geloof alleen niet dat het ingame beelden zijn :)
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Die screens zien er heel goed uit:eek:
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat ingame is moet ik deze gewoon hebben :D
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou ik weet t niet, lijkt mij dat de 360 dit best aan zou kenne!
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dit ziet er gewoon goed uit.

    als Gran turismo op PS2 mooie beelden kan toveren waarom zou dit niet op 360 kunnen?
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Tzijn geen ingame beelden.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren Burnout Revenge binnengekregen dus ik kan alvast wat oefenen }:].
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    als de schade systeem er ingame hetzelfde uit komt te zien, dan wordt dit een Must-have, voor mij althans
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hopelijk gaan ze terug naar de gameplay van Burnout 2, dus RACEN als hoofddoel, en crashes als leuke extra.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neen man, 3 was de bomb geweldig veel plezier gehad met m'n broertje terwijl we die kruisingen in crashde 8)
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ieder zijn ding, ik vond fracties van seconden van mijn record-tijden afrijden, dwars door al het verkeer heen, een stuk toffer dan gewoon rechtdoor rijden en alle auto’s van achteren raken en de weg afbeuken.

    In deel 2 had je ook per circuit een record-overzicht, en dat was super als er vrienden op bezoek kwamen die dan per ongeluk 1 of ander record hadden neergezet en dan maanden later hun naam nog zagen staan daar.

    Dat was vanaf deel 3 ook ineens verdwenen.
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Burnout één van de beste raceseries, dus ik ga deze waarschijnlijk wel weer kopen. Overigens vond ik deel 2 bij uitstek het minste (ik heb ze allemaal), en deel 3 vind ik nog steeds het beste. Deel 3 heeft de serie echt gered wat mij betreft, waar het fout leek te gaan bij 2, die vond ik gewoon niet leuk om te spelen, terwijl deel 3 het over een andere boeg gooide en gewoon een ontzettend leuke game werd. Revenge vond ik trouwens ook erg leuk, maar net niet zo goed als deel 3.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ze allemaal vanaf 3 :p
    Moet 5 echt hebben. heb 4 helemaal grijs gespeelt. zo master spel Burnout.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ze allemaal vanaf 2

    2 vond ik echt stoer, 3 ook nog wel maar de laatste vonbd ik dat ze die ee beetje hadde uitgemolken
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja, EA is een en al uitmelkerij he. EA staat voor Equal All, zet daar games achter (dus EA Games) en je krijgt Equal All Games. :) :p
     
  17. volley

    volley Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel jammer dat je met revenge geen single races meer kan doen. ook vind ik het jammer dat road rage nu op tijd gaat en de auto's moeilijker crashen. voor de rest is het een topgame!:)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat volley zegt,de single races moeten terug komen.
    Ook moeten ze de optie weglaten dat je meegaand verkeer kan wegbeuken.
    En verder hoop ik op meer vrijheid,grotere stad,mooiere graphics etc...
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo van BO revenge gespeeld op de 360 en die vond ik al vet hoop dat nieuwe deel nog vetter wordt dan ga ik hem cker halen
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel goed uit die screens vond revenge wel leuk maar als ik die verhaal over BO 2 zo hoor lijkt me dat wel iets leuker heb ze namelijk niet gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina