Had alle Burnouts op de oude doos, maar die ligt te verstoffen en de games zijn niet backwards compatible... dus gisteren kreeg ik mn 360 versie thuis.
Eerste indruk op een rijtje vergeleken met de oude doos versies...
- andere interface (zoals altijd ff wennen)
- meer brokken en rondvliegende zaken (crashes zijn weer wat mooier en gedetailleerder)
- andere geluiden (niet van straaljagers, maar van auto's zullen we maar zeggen)
- betere MP / live uitwerking (revenges worden bijgehouden voor een volgende keer)
- introfilmpjes in de SP zijn eruit (waar die vrouw van alles uitlegde bij elke nieuw soort onderdeel / feature)
- lijkt er soms op dat er andere muziek wordt afgespeeld (nieuwe tracks?)
- wat gladdere (verdere afstand) graphics, hey ik zie nu ook grassprietjes (behheh) en meer krassen op de bakken
- replay raadplegen, opnemen, bewaren en online sharen en (ook van anderen te) bekijken
- helaas wel wat kleine muziek bugs (muziek looopt soms door andere muziek van filmpjes in)
- vind het nog steeds een nadeel dat je bij crashmode in MP niet een korte indruk krijgt van het parcours zoals dat bij SP was (betekent dat je eerst de crashomgevingen goed moet kennen voordat je je kan matchen met andere online spelers)
Mijn eerste indruk: gewoon cool en hebben als je van Burnout houdt... en zeker als je er nooit 1 had en het wel overweegt!
CU online
Laatst bewerkt: 16 mrt 2006