Op TXB (teamxbox) staan screenshots enzo. Lijkt me wel een aardige game. Is dacht ik een mix van PGR / Crazy taxi / Midtown Madness enz... Maar eerst ff de reviews afwachten.
ik zou zeggen lees wat ps2 reviews, kgeloof dat ie naast grafische verbeteringen nogwat extra levels had ofzo... [offtopic] eej, trouwes binnenkort (26 april)zou "crash" uit moeten komen, weet iemand of dit een beetje cool spel wordt kan er namelijk niet bar veel over vinden... naast een paar screenies dan..
Ik heb em voor de Xbox. Gekocht bij Mediamarkt. Erg vreemd, het zou nog steeds niet gereleased zijn voor Xbox, maar ligt toch al in de winkels. Erg leuk spel!
yes ! 3mei komt ie , burnout !!! lijkt me wel een show spel , volgens de ps2 reviews toch , het enigste minpuntje is dat bij ps2 de graphics niet goed waren (DUH) dus op xbox zullen de graphics subliem zijn !! yeah , weer een cool spel erbij
'dus op de xbox zullen graphics subliem zijn' 1. Ik weet niet of dit eenr echtstreekse poort is, maar dan zal er niet veel verschil zijn. 2. Als de developers er op de PS2 niet heel erg veel uit kunnen halen volgens de PS2 reviews van Burnout (dat vergelijken ze dan zeker met GT dan is het ech slecht
dus beter burnout niet kopen !! ofwel?? want ik ben echt opzoek naar vet spel om te kopen. ben dik aant twijfelen tussen fifa wc 2002 en burnout