[XOne] Bwah..

Discussie in 'Games' gestart door Japzor, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog enige plannen om al dat gedoe met die creditcard enz te veranderen ? Ligt het aan mij of heeft een aardig groot deel van de xboxers geen creditcard tot zijn beschikking ? Ik bedoel , zeker de helft van ons is geen 18 hoor. En hebben waarschijnlijk ook geen ouders die voor xboxlive een creditcard aanschaffen.
    Heeft een ieder van jullie enig idee of ze hier nog wat aan gaan doen ? Want anders lopen ze wel een heleboel klanten van de europese markt mis..

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou het in amerika en japen niet hetzelfde verhaaltje zijn dan?

Ook daar zijn er mensen onder de 18 die geen CC hebben.

Daar heeft M$ dan ook niet aan gedacht toch?

Maar er zijn al meer topics hierover,en ik denk dat deze zo gesloten gaat worden dus stop ik met tikken want ut heeft toch geen zin :) :)

Daaaag :)

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Nee , want amerika is veel losser in het hebben van creditcards.
    Daar heeft vrijwel ieder gemiddeld gezin er een , hier 1 op de weetikveelwat gemiddelde gezinnen.
    Komt gewoon door die hele maatschappij daar.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In amerika is de credit card veel bekender en heeft bijna iedereen er wel één.. Misschien verzinnen ze nog een andere manier van betalen maar bij het registreren zal je toch een cc moeten hebben. Dat heeft te maken met het tegengaan van cheaters enz.

5. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Bwah slap... Waarschijnlijk zullen ze hier over een tijdje toch wel iets met acceptgiro doen ofzo want erg groots wordt het hier anders niet , dan lopen ze veeel geld mis...
    Laten wij niet xboxlivers dan maar w8en... *zucht*

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    pfffft, de zoveelste credit card discussie. Zoek ze maar maar op het forum op.

En ja, je hebt een credit card nodig om op Live te kunnen, en er zijn vooralsnog geen plannen om andere betalingswijzen in te voeren.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina