Ik zat net uit verveling in de NCRV tv gids van 20-26 september (deze week) te lezen, toen ik een kolom zal over "Virtueel Opvoeden" (pagina 25) Er staat: "Met 24-uurs aanbod van programma's via pakweg 25 zenders, allerlei games voor de Gameboy, Xcube en multi-media pc's...blabla.... Xcube?!?! LOL en nog eens LOL
haha, ze hadden zekker geen ruimte voor xbox, gamecube OMG, ernstige fout....PS2 niet genoemd??? Das dan wel een pluspunt...de meeste media staren zich (hier in nederland) nog steeds blind op dat ding
Klopt... ik zapte vanmiddag per ongeluk langs Wehkamp TV ofzo... Daar zeiden ze ook dat de PS2 nog steeds DE spelcomputer was
Ja wat die winkels zeggen is niet altijd waar, het maakt hun ook niet uit wat de beste console is, als ze hem maar verkopen...
mja, wel grappig. Echt iedereen op mijn school is voor de ps2. Ze denken allemaal dat ie betere grapics heeft. Ik krijg ze echt niet omgepraat. k zal ze een keer uitnodigen om te xboxen, kunnen ze het zien
vooroordelen over consoles zullen altijd bestaan, ook al laat je hun de vetste games zien, Live in praktijk, en je harde schijf van 50.00 blocks, de PS2 blijft voor hun altijd de vetste. :{
Moet je eens in die dikke catalogus van Wehkamp (of een vergelijkbaar bedrijf) kijken, daar staat bij elke console dat het de beste is :{
Of je het wilt horen of niet, de ps2 wordt nog steeds het meest verkocht en heeft de grootste installed base, dus zo gek is het niet om te zeggen dat het DE gameconsole is. Ik ben het er niet mee eens, maar toch.
Dan is het minstens de toonaangevende auto ja. En marktleider, met nadruk op LEIDER. Het hoef niet de beste te zijn natuurlijk.
Volgens mij zie ik nogal weinig Saab 95's, Ferrari's, Porches op de weg...dat zijn dus zeker niet de auto's
5000 lolz type foutje kweet het maar het is toch iets meer nog, 50.000+ staat er, iemand heeft het ooit getest 50,000 blocks counter started to count down I then added the remaining blocks and the save game and music blocks together to get a grand total of around 340,000 blocks 340.000 *) zo;n beetje 10gig