iedereen hier weet dat total immersion racing slechts 15 euro bij bart smit kost. zie ik gewoon op marktplaats mensen dat spel aaanbieden, en er zijn gewoon godverse lui die 35euro bieden. muhahahahahahaha
ok nog een lacher, vraagt iemand 30 euro (excl verzenden) voor aggressive inline, terwijl hij bij frs voor 28 euro ligt
whahahaha, deze kan niet rekenen, en dievraagtoook lekker veel: Aangeboden: X-box spellen Prijs: 30 euro per stuk Beschrijving: spellen te koop voor x-box: crash bandicoot, burnout, RallySport challenge, Project Gotham racing Per stuk voor 30 euro of alles voor 150 euro! bellen kan!
muhahahaha: Het is dus de Xbox-Game Aggressive Inline. Hij is in goede staat. Ik heb hem te koop/ruil omdat ik hem heb uitgespeeld. Bied maar een prijs (vanaf €40) of een spel dat je te ruil hebt en dan regelen we het verder via e-mail. de een na de andere advertentie is gewoon dikke onzin
die site moet je ook niet op zoeken dat werkt gewoon niet simpel. Als je dan toch een soortgelijke site zoekt kijk dan meteen op www.ebay.nl www.ebay.co.uk dan heb je tenminste iets ----- Nfinity
daar zijn ze ook nog dom: vragen ze ook 30 voor aggressive inline en 230 euro! voor deze 5 games: hunter the reckoning dead or alive 3 rallysport challenge amped UFC tapout DAN IS HET TOCH IN JE BOL GESLAGEN!!!!
ik heb allerlei spul gekocht via marktplaats voor een hele lage prijs, er is niks mis met marktplaats, alleen uitzonderingen blijf je houden...
Ik ga tegenwoordig alleen op GCshop.nl bestellen . best goedkoop daaro vind ik nadat ik mijn SC daar had besteld.
Wat lame! Ik ga hier eens flink aan verdienen, ik koop alle TIR in en verkoop die met vette winst door!
Hehe, die gasten daar zijn idd echt dom en vragen echte woeker prijzen. En op een ander moment is het weer echt spot goedkoop... edit: Hehe, heb net mijn TIR aangeboden voor 22,50 euro!
Er is 20 euro geboden en ik heb een meel gehad met iemand die vroeg of het in goede staat was, moehahahahahaha....
Zeker weten! Ben nu met iemand bezig die er een snes of atari 2600 voor wil geven met 1 spel. Plus een demo disc en Turok boekje van mijn kant dan he...
gast je bent zelf ook een keer genaaid zo. en nu zeg je van iemand anders dat et wel cool is? tikje krom.