Ik heb sinds vandaag Generals dus wou ik ff grondig spelen.Maar na een uurtje te hebben gespeeld ging het geluid storen en kreeg ik een zwart scherm en de PC reageerde nergens meer op dus heb ik maar gereset. Net nog even geprobeerd maar liep weer vast. Weet iemand wat ik nu moet doen om gewoon normaal te kunnen spelen?
Nieuwste patch installeren van command & conquer: generals ! Je vind die op de site van westwood of je kunt ook op multiplayer klikken in het spel zelf.
Ik ga er vanuit dat je een officiele versie hebt zo niet dan kan het daar nogwel eens aan liggen. En probeer het spel eens op andere resoluties! En hoeveel Mhz heb je? want misschien kan je computer de minimum eisen wel niet aan
Ik heb net ff die nieuwe patch gedownload en alles doet het tot nu toe nog goed en mijn computer moet die eisen wel aankunnen p4 2,66 Ghz 512 gehegen 128 mb gforce 4
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met WC3, is erg storend... JE hebt toch niet toevallig zo'n vette PC van de Aldi net als ik ? EDIT: aan je specs te zien heb je een andere
ik heb een ander probleem, maar minstens net zo vervelend. Tijdens het spelen krijg ik namelijk heel regelmatig gewoon een critical error waardoor ik terug ga naar windows. Patches installeren helpt niet en ik ben bang dat het gewoon een hardware probleem is maar misschien heeft iemand anders hier ook last van?! systeem samenvatting: pentium 4 2.4 gig geforce 4 ti 4200 512 ddr 80 gig harddisk creative 5.1 geluidskaart
Nope geen pc van de aldi NOOOOO, nog steeds loopt ie vast na ongeveer een uurtje spelen dinsdag even terugbrengen en ruilen voor Ravenshield
ja ik heb windooooos xp! maar het lijkt met dat generals daar toch wel heel redelijk voor moet zijn geopitmaliseerd!$@&
ik denk niet dat het aan xp ligt, ik heb ook xp en alle spellen deden het nog perfect bij mij, en anders kun je altijd de compatibiliteitmodus proberen..