C&C Generals niet voor mindere pc`s

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door doOpY, 14 jan 2003.

1. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dit net op een site het gaat over C&C Generals :

Gezien de filmjes en de screenshots hadden we al kunnen zien dat we C&C Generals niet meer met een oude pc kunnen spelen, dus heb je een TnT2, of een geforce 32 MB kaart , dan kan je Generals al niet meer spelen. Het luid als volgt :

Minimum:

Windows 98/ME/2000/XP
    DirectX 8.1
    Intel Pentium 1000 MHZ
    128 MB RAM
    1.2 GB Hard Disk Space
    4X CD-ROM
    64 MB Grafische kaart

Aanbevolen:

Windows 98/ME/2000/XP
    DirectX 8.1
    Intel Pentuim 2000 MHZ
    >256 MB Ram
    1.4 GB Hard Disk Space
    8X CD-ROM
    64 MB Grafische kaart

Daar Flip ik toch wel beetje van want ik heb een 900 MHz |:-
    Iemand een idee of dit klopt ?????

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    man dit zijn wel hele zware requirements. Aanbevolen: 2ghz????
    Zijn maar weinig mensen met zo'n zware/nieuwe pc, dus lijkt me heel sterk.

Trouwens, waar heb jij filmpjes en screenshots vandaan? Heb nog niks van deze game gezien, ben wel grote fan van C&C, dus ben wel benieuwd...

3. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    www.tothegame.com is wel een goeie en daarvan uit naar andere links gaan kom je steeds meer tegen :D

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    thx m8. Damn, die screenshots zien er echt wel vet uit, daar word je wel warm van!!!! Dit spel MOET ik echt hebben. Ga nog ff de filmpjes bekijken :9

Trouwens, wist niet dat ie 14 februari al uitkwam. I must have been sleeping!

5. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ken uhm tenminste nog afspelen ik ben nu blut en heb voor 14 feb geen geld om me pc te upgraden :'-(
    volgens mij is dit een spel met een van de hoogste systeem eisen vind het wel beetje dik min punt :{ maar ja

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nu ik de screenshot en filmpjes gezien heb (viel zowat van m'n stoel zo vet zag het eruit) kan ik me voorstellen dat je er een pittig systeem voor moet hebben om dit te kunnen spelen. Maar ik denk dat de system requirements die je opnoemde toch een beetje overdreven zijn. Dat zou betekenen dat slechts een klein deel van de gamers het spel zou kunnen spelen en dus ook kopen. Is voor EA zelf natuurlijk niet echt gunstig, zo verkopen ze natuurlijk nix. Daarom denk ik dat het wel mee zal vallen, het zal er misschien alleen niet zo mooi uitzien.

7. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hoop ik het ik heb me info letterlijk gekopieerd van een game site dus ik zie het wel hoop zelf ook dat het wat minder kan ;) dan heb ik er ook nog wat aan :D

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Nou die eisen zijn inderdaad vrij hoog. Mijn PC is beter dan die aanbevolen eisen, maar die is pas een maand oud ofzo. Dus daar heb ik weer mazzel mee.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies, dat zou dus betekenen dat alleen pc's van het laatste half jaar of zo zouden voldoen aan de aanbevolen systeemeisen. Dat is toch belachelijk? Hoeveel mensen vallen daarmee buiten de boot? Nee, ga er maar vanuit dat de systeemeisen nog wel naar beneden worden bijgesteld, zodat meer mensen het spel kunnen kopen en EA meer winst kan maken (en dat is toch waar het allemaal om draait).

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    jezus heb je tegenwoordig alweer minimun 1 64 mb 3d kaart nodig. zit ik met m'n geforceII 32 mb :mad:

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan em wel spelen.:9

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit is wat ik vond over de system requirements van Generals op www.planetcnc.com, een goeie betrouwbare site over alles wat met Command & Conquer te maken heeft:

What are the system requirements for Generals?

The minimum system requirements are yet to be fully set and announced. The game has yet to go through full engine optimization. Current reported specs are of a GeForce 2 card and higher, 256MB of RAM and a P3 800Mhz CPU as minimum.

Dus dat zou maar zo eens mee kunnen vallen, al is dit nog niet officieel bevestigd, en zijn dit de vermoedelijke minimumeisen. Waarschijnlijk zul je wel een flinke pc moeten hebben om het spel op z'n mooist en vlotst te laten draaien, maar met een mindere kan het dus hoogstwaarschijnlijk ook. Goed nieuws denk ik.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ze ze maar niet al te laag gaan maken, kbegrijp dat gamers met een "mindere" pc natuurlijk ook graag deze game willen spelen maar toch vind ik dat ze de engine zo goed mogelijk moeten benutten:D

14. Serden

Serden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ------------

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  15. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em zeker gelijk kopen.
    De C&C reeks zijn gewoon de beste RTS-en die er zijn.
    Effe pushen tot de max moet wel lukken.

Wordt een topgame!

16. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    fokk zeg...gelukkig kan ik m wel draaien maar t is toch echt nie normaal meer...joh voordat je t weet gaan games op 2.5 gig draaien 8)

Vandaag is US Release toch?

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, volgens mij is US-release 11 februari, en komen wij 3 dagjes later, de 14e dus. Klik.

18. waar kan je checken hoeveel mhz je heb...
    ik ben het computer boekie kwijt

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    moet je bij uitvoeren onder start 'dxdiag' intypen dan krijg je alles geluid, beeldscherm, processor en veel meer.

20. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    als je die filmpjes ziet begrijp je wel waarom het zo hoog ligt hoor het is niet normaal hoe mooi het is

Deel Deze Pagina