C&C Generals of Rainbow SIx Raven Shield

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bitchslap, 20 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag een nieuwe pc en wou een nieuw spel kopen maar duz heb ik C&C Generals gekocht maar kweet nie of ik 'm in moet ruilen voor Rainbow Six:Raven Shield???

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet het ook niet 8). Als je generals poep vindt ruil je hem en anders niet.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, lijkt me vrij logisch.

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    jep, beetje logisch antwoord maar wel het juiste.
    je kan dat zelf toch ook wel bepalen?? hoef je hier toch niet te vragen lijkt me maar ja.

als je het wil ruilen doe je het zo niet dan niet.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb generalz en ravenshield.. ik zou m ruilen voor ravenshield alleen maar om de reden dat ik t een leuker spel vind en meer van dat genre houdt... dus je moet gewoon zoals de rest ook zeiden kijken of je generals leuk vind en zoniet ruil je m..

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    heel simpel als je LIVE hebt neem je ravenshield of als je veel co-op met vrienden speelt.

en als je zielig bent en geeen vrienden hebt of gewoon een enorme fan bent van rts neem je C&C generals.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhum. Vooral die laatste zin staat me niet aan en het feit dat je niet oplet in welk forum je zit :{

Anyways, topicstarter; Appels met peren vergelijken doe je maar ergens anders :cool: Dat kan nml niet. Mijn advies; Lees eens wat reviewtjes en kijk welk spel je het meeste aanspreekt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina