Red Alert 2 is een zeer goede klassieker. Ik heb em gister weer nieuw gekocht (10€)! Een goede vriend van me heeft em ook nieuw gekocht zodat we samen online kunnen spelen. Maar nu kan hij niet online met het spel komen! Hij heeft zich al aangemeld bij Westwood. Ik weet dat dit al een oude game is, maar ik hoop dat wij een goed antwoord/ oplossing ontvangen. Alvast bedankt en misschien zien we je wel online op he slagveld!
Als je iets meer info kan geven kunnen we je wel helpen denk ik. In de map staat sowieso ergens een Readme waarin een aantal bekende problemen worden beschreven. Succes.
Thx. zal het gaan uittesten, gaat wel effe duren totdat ik naar hem toe kan. Spelen trouwens nog mensen van hier dit spel online?
Ik heb het tot voor kort nog regelmatig online gespeeld, alleen mijn broer heeft hem nu bij hem thuis liggen .
Ik heb RA2 net op mijn computer geinstalleerd, start ik ra2 op, zie ik alleen maar zwart beeld, ik hoor wel geluid? Help iemand?! heeft het te maken met de resolutie ofzo?
Ik ben nu al 3 uur aan het googlen over dit probleem! Red Alert 2 kan ik wel opstarten maar ik krijg steeds dat zwarte scherm! geluid enzo doet het gewoon, ik kan ook door menus klikken (dat hoor je). Er zijn veel mensen met dit probleem, maar nergens krijg ik een goed antwoord?
probeer drivers up te daten, het spel zelf probeer eens compatibility op Windows 95 ofz te zetten. Eerst zelf beetje proberen, daarna hulp vragen
RA2 > CNC Generals big time. Command en conquer is een compleet verschillende spel van command en conquer red alert, 2 verschillende series eigelijk. Heb het heel lang gespeeld, 2 keer weer de draad opgepakt naar tijden niet spelen . Was echt de bomb toen , 3 tegen 1 en nog winnen, en tegen redelijk spelers ook. Maar ja kspeel nu teveel wow .
Bij mij doet Red alert 2 het! Ik heb de drivers van de videocard opnieuw geinstalleerd. Online verder ook geen problemen. Maar bij mijn vriend doet red alert 2 het wel, ook BIJNA online! Hij heeft de updates gedownload en geinstalleerd. Bij het opstarten van een online game wordt er gematched met een andere online speler, maar wanneer het spel wil gaan beginnen krijgt hij een window in beeld waarin staat: Red alert 2 has encountered an internal error and is unable to continiue normally. Please visit our site www.westwood.com for the latest updates. Dan kun je ok klikken, sluit redalert2 af en dan kom je terug in windows! Please help us!!
LOL hebje er al eens over nagedacht om dat bericht ook daadwerkelijk te LEZEN en dan ook echt te doen wat er staat? Patchen dus...
dat hebben we dus al gedaan! patch is gedownload en geinstalleerd! mischien de firewall? iemand een preciese beschrijving hoe dit moet voor ra2 online?
Met patchen heeft dat niets te maken, er is maar 1 patch, en zonder deze patch kom je het internet-menu van RA2 niet in. Die internal errors heb ik ook wel eens gehad, maar dan gewoon random(elke paar weken weer eens een keer ergens, niet op een bepaalde plek ofzo). Ik zou de firewall uitzetten en het nog een keer proberen. Verder OWNT RA2 Generals, en online is t ook erg tof. Mijn nickname is TheProf82, en ik own best wel(speel het nu 4 jaar, 2 jaar online).
OK dan het doet t! Het lag gewoon weer eens puur aan de instellingen van de router, alles weer opengegooid! Mijn namen van de standaard Red Alert2 zijn: Evert1985 en HasjNL