Jullie kennen de game vast wel Renegade De game is offline zwaar eentonig maar als je eenmaal online aan het spelen bent dan wil je niet meer anders!! Zijn er hiet ook lui die in clans zitten of de game veel spelen zo jah! dan kunnen we er eens lekker over lullen! dus als je Regegade een coole game vind Post hier!!!!
Zelf vind ik de NOD forces de beste want als je eenmaal die GDI Quard tower met je grond gelijk hebt gemaakt dan kan je relax met je stealth tank wat door het camp rijden en als je dan ook nog een blackhand hebt met een Nucleare strike dan heb je de game zow gewonnen en wordt je ook nog eens snel de best speler v.d. room
wel grappig maar niet baanbrekend, allen de klasses die je kon kiezen waren wel goed gedaan..... maar ben meer fan van rtcw mp
ik heb het een tijdje geleden nog wel eens gespeeld, vond het toen wel een aardig spel. ook omdat juist vastgehouden is aan het concept C&C. online weet ik het niet, nooit gedaan. laatste tijd speel ik veel MoH:AA online...
had de demo gespeeld en vond het wel cool. Misschien ga ik ooit het spel in de winkel kopen. En maas hoe heet je met mohaa?
jaaa online demo was echt bruut, wel veel en vaak zwaar lag. maar spel was echt bruut, won superveel,ook met gdi,lekker kamp in rennen, dan zo'n ding plaatsen,ben naam kwijt en booooooom supervet.. helaas nooit gehele spel gehad,misschien toch binnenkort is doen
wat ook relax is met 2 Mobile missel launcers om het hoekje gaan staan bij de 'enemy' base en dan blijven shieten op iets...(airfield, powerplant, refinery, barracks of obelisk) dan heb je zo'n gebouw snel aan shijt. alleen je moet wel verdediging bij je hebben, een tank of zow + 2 of 3 engineers.
WTF shit morgen meteen kijken, voor dat geld wil ik hem wel origineel,vond het spel best geinig ook de sp, mp was natuurlijk helemaal bruutjes!
Sjit hé, ik heb dit spel meteen gekocht toen ie uit was voor €50,-!!, k zuig d'r zwaar in,maar dat kan ook aan de lag liggen, zelfs als ik stilsta verschuif ik zomaar en meter of 2-3, hebben dr meer dit?
Ga altijd in rooms onder de 200ms!! maaruh wat is je internetverbinding??! ik speel namelijk op kabel maar als je op 56k speelt dan kan het ook overd reven laggen!
Deze game is onlin erg vet. Maar ff off topic. spelen jullie ook generals. Die is game is echt niet van de kwaliteit die van de c&c reeks gewens zijn. Beetje kort en makkelijk (single player)
Generals is ook super vet alleen zoals je zei erg makkelijk & anders... Welke van de 3 groepen vind je de beste? ik hou het mooi bij USA met hun nasty Patriot missels en Fuel bomb! en die marines van usa met flashbang! die Rulen!
MM het spelletje is zo makkelijk omdat je china kan wezen. Bouw 4 overlord tanks (2 propeganda towers en 2 chain canons)en twee van die mortiertanks erachter, en je walst alles plat. Beetje jammer
Nouw weer ff ontopic... er is ook een cheat met renegade online dan kan je in een battlebot rijden en een pickup of sedan ZWAAR KICKEN die lui kijken je aan van "HUH? Wtf you have" prachtig man!
ja, das lachen , dan moet je toch eerst EXTRAS enablen ofniet? Bij NOD hadden ze ook zo'n scorpion(met ronddraaiende spikes), maar een battlebot Nooit van gehoord! (nog over dat lag, ik heb ADSL, dis ik denk dat het aan de server ligt, het is niet zo lag-ig bij alle servers dus dat moet haast wel...