C++?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 18 feb 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Weet iemand een goede site waar je C++ kan leren? Als het mogelijk liefst is een site in het nederlands maar in het engels is ook nog goed. Maar zeker geen andere taal.

2. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.programmersheaven.com staan toch een aantal tutorials. (Niet alleen over C++, maar ook over andere programmeertalen)

De meeste informatie zal je toch vinden op Engelstalige sites hoor. Een goed Nederlands boek over C++ is: 'Aan de slag met C++' van Gerrit Jan Laan. (ik dacht dat dat de titel en de auteur waren, maar ik kan een klein schrijffoutje gemaakt hebben)

En daarna moet je het boek 'Programming Windows' van Charles Petzold (ofzoiets) er maar eens bij nemen. Dat is programmeren in Windows voor C++ (vensters, menubalken, werken met bitmaps, ...) (Wij hebben op school de eerste 2 jaren met het boek van Gerrit Jan Laan gewerkt en ons derde jaar met 'Programming Windows', maar in dat derde jaar hebben de meesten afgehaakt. Gigantisch moeilijk. Je moet er echt voortdurend mee bezig zijn anders komt het er niet van.)

Succes

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oho, dat is een goede site en het heeft ook nog eens links naar programma's, thanks man.

4. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is C++ is dat zoiets als HTML???:confused:

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    C++ is een 2de. gen. programmeer taal. (dacht ik en Java 3de).

Met C++ kan je heel veel en is in mijn ogen toch 1 van de mooiste programmeer talen.
    Ik heb zelf veel met Pascal - Java - Delphi gewerkt maar qua mogelijkheden wint C++.
    Met C++ kan je vooral applicaties maken en heeft zeeeeer weinig met HTML te maken .. nix eigenlijk.

Deel Deze Pagina