1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    mjaa maar hij nu alles wel kapot gescholden dat ik beniewd ben wat het volgende wezen zou als hij orgineel wil zijn
    maar ik hoorde dat hij ziek was ? (Teeuwen)
     
  2. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    hans teeuwen is idd de man _O_
    heb ook die guido gezien echt meesterlijk, met dat gymnastiek en dat duits *) .
    hmm ik vind dat ze allemaal wel wat lache dingen hebbe, harry jekkers vind ik zelf wel wat minder, ondanks dat ik een hagenees ben :)
    kopspijkers is ook erg lache, hmm ramon is laat heeft wel wat lache stand up comedians, maar weet niet of ik die erbij moet rekenen :confused:
    :)

    teeuwen ziek ?? nog niets van gehoord ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    bert visscher is nog steeds mijn favoriet, die heeft echt van alles wat... kan gewoon een leuk lulverhaal opgangen, is af en toe druk en heeft echt helemaal mijn humor. hans teeuwen is ook lachen, maar die kan ook echt stukjes hebben waar ik echt geen f*ck aanvind (rukken op het podium, neuken met de koningin..). dat ie zo grof is maakt me weinig uit maar het wordt er gewoon niet leuker op. youp ben ik laatst nog geweest, viel tegen. ik vind die kleine grappen tussendoor die nergens over gaan leuker dan alle grappen met een boodschap erachter... hij is bovendien voor de zoveelste keer begonnen over dat hij het allemaal niet meer begrijpt en dat het zo slecht gaat met de wereld... van jochem meijer vond ik 'adehade' echt supergaaf (niet geweest, maar gedownload O-) ), zijn tweede show hebk nog niet gezien. ik denk dat de zalen bij bijvorbeeld youp over een paar jaar helemaal leeg zijn en dan bijvoorbeeld jochem meijer (als jong talent) veel meer mensen trekt.... oja, nog ff over bert visscher, kben ook naar die nieuwste show geweest die is gekozen als beste cabaretshow van het jaar. hij was lachen!!! die moet je echt gezien hebben...
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, je kunt ze wel met elkaar vergelijken.. helemaal mijn straatje :) echt super allebei, van jochem nog niet zoveel gezien...
     
  5. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Caberet is heerlijk.. lekker voor de TV hangen met wat voedsel en drinken en dan lekker kijken. _0_ Bert visscher, Hans teeuwen, John Cleese noem ze maar op.
     
  6. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar erbij zijn is mooier :D

    De Lama's
    en Arie en Silvester zijn ook vet :D
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Bert Visscher is mijn favo _O_

    Je wordt al moe als je naar die gast kijkt :+
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er laatst guzman deelt uit gezien.In 1 woord :meesterlijk.Laatste zaterdag was klaas van eerde (geloof ik iig klaas :+).Was ook super goed vooral zijn "rijmpjes" ubertastische
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga morgen voor het eerst naar een cabaret voorstelling. Gezellig met school voor CKV. Het zal best leuk worden, ik heb van verschillende mensen gehoord dat ie best goed is.
    http://www.schouwburgeindhoven.nl/2004/
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hans Teeuwen heeft mijn voorkeur, weet iemand waar je legaal* nummers kan downloaden?

    *emule,bittorrent,kazaa etc is dus niet legaal!
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het wel een keer gezien, vomij via Tiscali ofso... je betaalt 1 euro voor een los nummer van een nieuw album en 10 euro voor een heel album geloof k... maar moet het per se legaal? ;) O-)
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad :9 je moet eens proberen vijf keer achter elkaar je voeten zo hoog op te gooien als hij altijd doet... dan ben je al helemaal dood :) het is zoooo zwaar
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Was inderdaad heel stoer. Vooral over Balkenende, Wilders en dat we over 20 jaar allemaal Tokkies zijn, vond ik leuk.

    Vond die programma met Ab van em ook heel stoer. Je had alleen niet zo veel afleveringen, geloof ik.
    Schiet me opeens iets te binnen. Hirsi Ali heeft haar submission idee gewoon geript van Ab. Hij had namelijk de eerste moslimvrouw(toen werden ze nog niet moslima's genoemd namelijk)in beeld gebracht met hoofddoek en al, was best leuk gedaan, vond ik.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat ze eigenlijk niet zo heel veel op elkaar lijken. Ze zijn allebei wel heel druk, maar Bert Visscher doet druk en blijft druk doen om het druk doen. Jochem Myer kan veel meer dan druk doen, zoals typetjes, viool spelen en liedjes zingen...

    Vandaar dat Jochem Myer één van mijn favorieten is; hij is grappig en het wordt nooit eentonig. Hij is over de 20 jaar een hele grote, let op mijn woorden... :)
     
  15. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej Visscher en Meijer lijken zeker niet op elkaar, drukte is wel allebei van hoog niveau maar de inhoud voor de rest vind ik wel heel anders :)
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt vast an mij maar ik vind bert visscher en hans teeuwen allebei slecht, ik kan om geen van beide lachen bert is veel te druk (wat is daar nou grappig aan) en hans teeuwen is veel te grof (zal wel aan mij liggen) maar ik vind normale gastn als theo maasen en javier gusman erl heel leuk, niet te druk en leuke humor, al vond ik guzman dit jaar een btj tegenvallen ik had het meer van het zelfde gevoel n beetje. hij gebruikt die santdaard dingen als bush en balkenede afzeiken


    /Mod Let nou alsjeblieft eens op je taalgebruik, dit is niet de eerste keer dat je daarop gewezen wordt. Het rammelt aan alle kanten....
    Darkwing
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ga vrijdag naar de nieuwe show van Arie en Sylvester, "200%". Heb er zin in, heb laatst de dvd 'vet' van ze gezien en die vond ik erg grappig :)

    Toch is Herman Finkers mijn all time favourite. Natuurlijk omdat ik als Tukker wat met dat taaltje heb, en omdat ie gewoon geniale humor heeft.

    Teeuwen is ook briljant op z'n tijd, vooral Dat Dan Weer Wel vond ik erg goed.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Teeuwen was vroeger geniaal grappig. Die laatste show van hem (Industry of love) was echter zulke baggerzooi :{ . Dat was echt 2 uur van mijn kostbare weggegooid.

    Die laatste show van Guzman, guzman deelt uit nr 3 (sinterklaasconference) vond ik maar 10 min leuk. De show duurde ongeveer een uur btw. Daarnaast had hij een aantal dingen gegapt 8)
     
  19. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    gegapt??
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet toch, gestolen :cool:

    Dat harder, harder, stukkie met die navigatiesysteem deed Najib amhali een jaar geleden al. Daarnaast waaren er meerdere fragmenten die me bekend waren of ergens vanaf afgeleid waren.
     

Deel Deze Pagina