1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd.. heeft die gast bij de mariniers gezeten ofzo, hij kan gewoon een paar uur non-stop dat soort dingen doen zonder ook maar te zweten of te hijgen oid 8)

    Misschien is er gewoon één of ander die-hard cabaret kamp?? :p
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de inhoud juist wel een beetje te vergelijken... bijvoorbeeld youp van 't hek is heel anders, die heeft een boodschap achter elke grap zowat. maar bij visscher en meijer gaat het allebei nergens over. het zijn maar gewoon lulverhalen aan elkaar geregen... wat vind je zo anders aan de inhoud dan?
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    is er laatst nog iemand naar een show geweest? we hebben laatst naar kaartjes voor meijer gezocht, nieuwe show, maar dies echt OVERAL uitverkocht. in 1 stadje vomij niet en daar moest je om 6 uur 's ochtends voor de deur gaan liggen.. dan had je MSSN nog een kaartje...
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een maandje geleden naar Javier Guzman geweest. Erg goed!

    Een tijdje geleden naar Jochem Myer en Jan-Jaap van der Wal geweest. Beide blijven fantastisch. Om je even jaloers te maken; m'n ouders zijn trouwens vanavond naar Jochem Myer in Zevenaar (vlakbij Arnhem)...

    En ik ga half januari naar Najib Amhali. Ik heb er nu al heel veel zin in...
     
  5. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke goede cabaretier heeft een boodschap in zijn programma, hoe stom dit misschien ook klinkt :)

    @ DarkWing: Arie en Silvester komen 15 dec met die show bij ons in Harderwijk. Kijken of ik nog wat last minute kaartjes kan krijgen :D Maar ik lees de review wel op luuk-online.nl ? :p

    Die 2 kun je nergens mee vergelijken, en ik vond Arie ook meesterlijk bij de Lama's! Ik wil daar zeker wel naar toe :D
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kon ook al geen kaarten krijgen voor de shows van Najib Amhali en Arie & Sylvester. Daar kan je gewoon niet naartoe als je er niet zo snel mogelijk bij bent.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  7. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej je moet er echt snel bij zijn ... Het beste is als je jezelf gewoon lid maakt van het theater:

    -Programmaboekje, je weet wat er allemaal komt, dus je kunt er als eerst bij zijn
    -Je gaat voor niet-leden :D


    Maar als je 10 minuten voor de show binnen komt wandelen zijn er altijd nog wel twee plekjes vrij, dat had ik pas nog bij Najib Amhali
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga in Mei naar Najib Amhali, Die kaartjes heb ik al een jaar van te voren besteld, echt bizar hoe vroeg je er tegenwoordig bij moet zijn 8)
     
  9. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een opsomtopic te worden en steeds meer van hetzelfde > misschien leuk om eens wat quotes van je favoriete cabaretier te posten?

    Een potje schaak met een helderziende... ik dacht nog "Jaaa.. de man is helderziende, dus hij weet wat ik wil gaan zetten! Zet ik stiekum wat anders.. heb ik hem mooi te pakken!" - Herman Finkers
     
  10. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk idee, alleen wordt het dan helemaal een opsom topic :)

    Schandalig dat hij daar zo op de grond lag. Iedereen weet dat een Van Gogh opgehangen moet worden..... - Javier Guzman

    WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN, WAWAWAKKER WORDEN !!! - Jochem Myer

    Als Marrokaan kom ik graag bij de mensen thuis. Maar ik ben blij dat jullie vanavond allemaal hier bij mij zitten. Ik hoop niet dat één van mijn broeders nu bij jullie thuis zit - Najib Amhali

    De Marrokaan uit de Jordaan - Najib Amhali

    Allesch komt goed - Najib Amhali
     
  11. WouTerR

    WouTerR WouTerR

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert Vischer is mijn nummer 1!
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Theo Maassen:

    Ja.. en Greenpeace vind ik ook zo _O_

    Want wat die walvissen allemaal flikken dat kan natuurlijk niet.


    of

    Als barbapapa nou écht kan worden wat ie wil he,

    WAAROM SPEELT HIJ DAN IN ZO'N SLECHTE TEKENFILMSERIE !!!
     
  13. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bert visscher:
    Mamma mamma ik heb de puzel af.
    Nou en!!
    Nou das heel knap dat heb ik gedaan ik 3 dagen en op de doos staat 3 tot 6 jaar
    *)
    Theo maassen:
    Als je altijd maar neukt met een condoom dan bouw je eigenlijk helemaal geen weerstand op :)

    Herman finkers:
    In eindhoven is een caravan van de weg geblazen 365 mensen werden gearesteerd :D

    Hans teeuwen:
    ..... hmm hgans teeuwen heb altijd een heel verhaal dat super grappig is en om nou een heel verhaal te gaan opschrijven doek maar ni
     
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben niet getrouwd want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen. - Herman Finkers

    Een oudje, maar nog steeds erg sterk :)
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand laatst Thomas van Luin (schrijf je dat zo?) gezien?
     
  16. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt een half uur om zich heen
    Ja ik krijg nu een beetje het idee dat het puur aleen van mijn afhankelijk is of het een leuke avond word - Theo maasen
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah :wat krijg je in duitsland als je zakt voor je rij examen :een geel nummerbord
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Van luyn volgens mij. Ben er vorig jaar naar toe geweest, zijn show. Was wel leuk, kon goed zingen/gitaar spelen af en toe een grappige opmerking maar dat je dubbel lag van het lachen... nee. Ben naar de SInterklaasconference van Javier Guzman geweest, die was erg goed, net zoals zijn vorige theatershow (ook geweest). Verder vorig jaar naar Bert Visher en Plien en Bianca met Paul Groot en Owen Schuhmacher geweest, die eerste was leuk, maar die laatste was helemaal fantastisch.

    :eek: , ben de goede show van de Vliegende Panters vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    guzman is uber die heb ik met veel plezier gezien op tv.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, ben blij dat ik niet te zien was op tv met Guzman, met kopspijkers laatst wel heel veel (8x ofzo:+)
     

Deel Deze Pagina