1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja en die was ook slecht :)
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    even een kleien quote van guzman Overde aanslagen in madrid.

    : Jah ik als spanjaard voelde me natuurlijk in mijn hand getroffen (hand op het hart) daarom ben ik er ook direct naar toe gegaan :Heerlijk 2 weekjes mallorca heb er echt van genoten
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand nog afgelopen weekend "Dit was het nieuws" op NL2 (of NL3? :confused:) gezien? Jan-Jaap was weer uber _O_
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mneeh net gemist. laats hadden ze wle een mooie: Ik vind het toch wel spijtig dat pim de grootse nedelander is geworden,weh hebben dit toch samen bereikt.Aldus volkert van der g.*kreeg traantjes in de ogen van het lachen*
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Whehe die was idd wel sterk _O_ :cool:

    Of een andere:

    "Het wordt steeds moeilijker om de moskeeën in Nederland in brand te steken; het is namelijk zo moeilijk om iets te laten fikken waar jarenlang tegenaan is gepist.." 8)

    _O_

    "Er zat te weinig springstof in de bom om genoeg zuurstof te kunnen laten ontbranden, met meer springstof zou de ontploffing veel groter zijn geweest en zou er waarschijnlijk niet meer veel van het gebouw over zijn gebleven.
    Aldus Yussuf uit Groep 3"

    _O__O__O_
     
  6. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dit was het nieuws is echt droog af en toe vooral die jan jaap v/d wal
    heeftr hij trouwens ook cabaret voorstellingen ?? ik heb er nooit wat van gezien of gehoord.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heeft hij zeer zeker. Zijn nieuwe show heet 'Staat'.
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een show van hem gezien? hijs altijd lachen bij kopspijkers, maar kep hem nog nooit een show zien doen. met wie kun je hem het best vergelijken?
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt hem niet echt met iemand vergelijken, hij is gewoon Jan-Jaap van der Wal. Het valt me wel op dat hij zich op een wat jonger publiek richt; zo had hij een aantal grappen over R&B (wat ik me kan herinneren), waar de oudere toeschouwers barweinig van snappen... :)
     
  10. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    heb laatst dus najib amhali vol=vol en die van jochem myjer Adehade kunnen kijken ( die laatste volledig ) echt meesterlijk.
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jochem Myjer is idd echt meesterlijk hoe dat doet in Adehade _O_
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zelf ben erg fan van Bert Visscher, ben ook naar 1 voorstelling van hem geweest.
    Ze worden, moet ik zeggen wel steeds minder grappig, maar als je die oude voorstellingen ziet lach je je wel kapot ja.
     
  13. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je wie ook erg leuk is?

    Jan-Jaap van der Wal :cool:

    Die heeft altijd goeie grappen, en niet altijd in "Dit was het nieuws" hoor maar ook gewoon Cabaret ;)

    Raoul Heertje is trouwens ook lache :D
     
  14. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Coole thread :)

    Ik vind zo veel caberatiers goed, en ook een paar helemaal niet boeiend. youp en freek bijvoorbeeld, dat is niet mijn stijl, om hun humor te snappen moet je het nieuws goed volgen enz...

    Hans teeuwen vind ik echt geweldig, ik heb zijn laatste show niet gezien maar wel de anderen en ik heb een hele verzameling van fragmenten...
    Zo ook een stukje waarin hij improviseert, gaat ie met het publiek praten, echt, je lacht je kapot! :)

    Improvisatie vind ik een caberatiers grootste kracht, daar kun je Echt het hardst mee lachen...
    Ik heb ooit een keer een stukje gezien, was het van Jochem Myjer?
    Hij vroeg aan een stel in het publiek wat ze voor beroep deden, daarna ging ie een liedje zingen achter de piano waarin hij een dialoog tussen de man en vrouw uit t publiek na deed. " Zitten we eerste rij? shit..O ik zeg wel dat ik manager ben ofzo, daar kan ie toch niks mee"
    En daarmee had ie em dus helemaal afgemaakt :) TE goed!

    Theo Maassen ("da zijn toch geen tietuh!"), vliegende panters ("Ze had 58cm koorts!") zijn ook geweldig. En 'dit was het nieuws' vind ik ook heeeeeeeel goed, vooral jan-jaap van der wal!
    Kopspijkers oude stijl was zoooooooooooo goed! Die ene met beatrix en dat zuydewijn en die prinses in t publiek zaten, aaaaaaaaaaaaaa ik kwam niet meer bij!!! ( een van de mooiste cabaretmomenten ooit!)
    NIeuwe stijl viind ik niet zo goed, ik hou helemaal niet van bert visser, meer druk doen dan grappige dingen zeggen, en dat cafe is gewoon niet meer wat het kopspijkerscabaret was...
    1x vond ik het wel supergoed, met god en nep-hans teeuwen. Dat speelde ie zooooooooooo goed! ("Hey god! zal k jou eens wat vertellen he!" "oe hij gaat me lasteren! geweldig toch? ga door ga door!")

    Ik ken heel weinig van toon hermans, is voor mijn tijd, maar wat ik heb gezien is ook echt goed! droge vent, dat :p
    Herman finkers ("ah buurman, ik hier!") en lindenberg...er zijn zoveel goede caberatiers!

    Ik hou dus eigenlijk van alle droge, geimproviseerde en typetjes humor *)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bij kopspijkers?, hij is bij 'dit was het nieuws'
    Ik vond kopspijkers met viggo lebbis en peter heerschop altijd zooo mooi,prachtig.
    verder vind ik freek de jonge wel leuk en arie en silvester wel leuk,
    Maar Hans Teeuwen blijft voor mij de beste
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft de DVD van Theo Maassen al? Die is echt geweldig.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    'k denk dat ik die morgen ga halen, met die 3 = 2 actie bij de FRS.
    Die, samen met VET van Arie & Sylvester, en nog 1.

    8)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen de oudejaarsconference van Lebbis en Jansen op NED3. Mijn favoriete duo:) Vorig jaar waren ze super, heb het toen opgenomen en wel 5x teruggekeken. Nu maar hopen dat het dit jaar weer zo goed wordt, er wordt gezegd ddat ze het totaal anders gaan doen dan normaal, ben benieuwd maar heb er wel vertrouwen in.
     
  19. Casperge

    Casperge Guest

    Ik hoop allen dat ze niet weer zo vreselijk door elkaar heen praten,want dat vond ik echt jammer vorig jaar.Lebbis vind ik trouwens de grappigste.

    O,BTW: Ik heb een hekel aan bert visser zijn optredens,maar als hij rustig en verstaanbaar is zoals in de bar bij kopspijkers,dan is hij erg lollig
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Hans !!!
    Ik vind z'n shows geweldig: industry of love, en trui vind ik super gaaf. Z'n grove uitspraken en gare typetjes zijn echt gaaf. Hij spot met iedereen en heeft met niemand medelijden. Soms is hij heel hard en denk ik toch van: Ga je nu niet wat te ver? Maar toch moet je er om laggen. Meestal denk je ook zo van: Hoe debiel kan je wezen man, hoe haal je het in je hoofd om zoiets onzinnigs te zeggen wat nergens op slaat? Dan gaat ie b.v. alle verschillen tussen mensen en zagen opnoemen.. uhh, ik vin d hem echt een van de leukste, op de 2e plek staat bert vischer. Maar ik hou toch meer van dat grove enzo.
     

Deel Deze Pagina