Vraagje over deze spellen: Ik heb de Alaskan Adventures kunnen bemachtigen in Italie. Hoesje en boekje in het italiaans, maar spel gewoon in het engels. Omdat het spel niet verkrijgbaar is in Nederland. Maar weet iemand of Cabela's Safari ook in PAL verkrijgbaar is? Zo ja welke landen die uitgebracht is. Alvast bedankt! Ps. als je hebt gestemd op partij voor de dieren, is dit misschien niet jou spel ;-)
Italie is toch ook Pal? Ik heb hem van internet gehaald als Pal. PS ik heb hem alleen van internet gehaald om effe te testen.
Webshops leveren hem niet althans aantal gevraagd die op budgetgaming.nl staan. Ik heb de mijne van Ebay voor 19 euro, dus dat valt wel mee. Alleen zou graag ook de safari variant willen hebben. En die kom ik niet in duitsland en italie tegen. Vandaar dat ik vraag heeft iemand hem al een keer gespeeld op PAL?
Voor zover ik heb kunnen nagaan is safari alleen uit op NTSc, of heb jij hem ergens op PAL gezien Rikske?
Frank, jij hebt 53.000 punten, wil jij zeggen dat dat allemaal orgineel is? Ik heb wel alles origeneel(2dehads vaak) en vind 28 games al aardig wat....
Hij zou precies toch in PAL bestaan http://www.gpstore.co.nz/Games/1536223.html Features: Features: Go on 40 safari hunts for a variety of dangerous game, big game, antelope and plains game Go on 7, 10 or 14 day safari hunts including open safari, tracking, baiting, herd hunting Over 30 exotic species including the Feared Big Five and Sable, Kudu, Gemsbok, Eland, Impala Trophy Big Five Level - Upon completion of your safari objectives, unlock a Trophy Big Five level where you will experience the world's most dangerous animals at their best Hunt massive herds of moving plains game while you control the direction of your safari vehicle All-new bird hunting including African waterfowl and upland birds will sharpen your shooting skills Choose from a variety of big caliber weapons that you will need to bring down a charging rhino, thundering elephant and attacking lion Begin each safari hunt at an African hunting lodge where you will be given your safari objectives Interact with a Safari team that will give you tips you'll need to succeed in this expansive and unforgiving country All new shooting controls and features including Adrenaline Mode, Hunter Sense and Shot Cam - admire your kill shot in slow motion
ja jongen, ik heb alles origineel. Heb hier 66 games liggen. Niet iedereen verneukt de gamesindustrie
@Frank: Respect! @Rikske: Maar dus alleen in Aus/Nz? jammer is wel lastig bestellen. Zocht liever iets in de EU Kwam net dit tegen: http://www.xbox-sky.com/xbox360_regional_compatibility_guide/ Erg handig staan alle games op, en op welk format ze zijn uitgebracht. En wat nog handiger is, welk spel in welk format ook in andere consoles met andere formats werkt!!!!
Kunnen we dus ook bepaalde spellen in NTSC kopen, want die werken blijkbaar ook op PAL. Dat maakt het wel interressant om een zoetocht ebay USA te doen. Hoewel je garantie hebt tot de deur.... Maar wie niet waagt...
Net wat gelezen over de spellen, zijn bestwel disgusting. Allemaal onschuldige wilde dieren afschieten. Ipv. een mooie safari te maken ben je een stroper...
Ben je zeker dat NTSC spelen op een originele 360 draaien? Dacht van niet En idd zou veel gemakkelijker zijn want op ebay zijn het allemaal NTSC versies