heey, ik heb dit spel nou al een tijdje en ik moet bij het 2de level een huis binnendringen waar ik drank voor een zwerver moet jatten zodat hij me kostbare informatie doorgeeft. nou als ik eenmaal in dat huis ben loopt er een bewaker rond dus ik moet als opdracht de kast voor de deur schuiven. nou komt dus de bewaker eraan en die heeft door dat de deur word geblokkeerd en begint als een gek op die deur te rammen zodat de kast omvalt en hij me betrapt op inbreken. Ik moet dus op 1 of andere manier wegkomen ofzo? weet iemand hoe ik dit moet doen ik heb al 10 keer die missie opnieuw gespeeld maar ik word niks wijzer de deuren zitten op slot en ik kan me ook niet verstoppen voor die vent help me! Alvast bedankt voor de hulp_0/
Zit ergens, ik geloof achter de toonbank of zo, een luik in de grond. Die open je met de opener die je daarvoor gevonden hebt en dan klim je naar beneden waarna de ladder instort etc. Als je beneden bent moet je de stelling ladder een duw geven waardoor deze door de muur heen beukt (Hier zat ik ook vast )
ben eindelijk verder bedankt he ik ga deze game ff uitspelen (als ik niet weer op dit soort problemen stuit )