Call of Duty 2 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robby Bobson, 22 dec 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Ik zat in het topic van Call of Duty te kijken, en daar werd om hulp gevraagd bij een bepaalde missie. Ikzelf heb de game nog niet, en wil dus ook nog geen tips hebben om ergens langs te komen. (ga de game volgende maand kopen)

    Dus stel hier al je vragen mbt CoD2!
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  2. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb CoD2 gespeeld om de 360, en ik vond het echt een super game, vooral die rook effecten vond ik mooi, maareh, zijn er ook cheats uit voor dit spel?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  3. Phan()S

    Phan()S heb eindelyk een 360

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is wel mooi maar ik heb gehoord van mensuh die dit spel hebben dan ie online kut is:mad:
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net op veteran uitgespeeld, pffff, wat was Caen moeilijk! Maar de game is echt super, soms irriteer ik me er alleen aan dat je soms elke minuut een checkpoint hebt en dan een kwartier niet. Online ga ik nu ff proberen.
     
  5. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moet nog 1 missie groep halen op het moeilijkste niveau, maar soms ga ik wel 50 x af op 1 stukje, dan vliege de controllers weer door de lucht, maar ja ik ga wel gewoon door dus dat wil wel zeggen dat het spel echt super is.
     
  6. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat ik dus vragen wou, is dat ik elke keer opnieuw moet beginnen als ik de 2e missie heb gehaald! en dan kan ik weer opnieuw beginnen, dus hoe moet ik nu in vredes naam verder komen :confused: :confused: :confused: |:- |:-
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je de Russische missions? Want dat was mij ook opgevallen... lekker knallen en dan moest ik weer opnieuw beginnen. Eventuele oplossing is zodra je de eerste mission heb uitgespeeldwordt de vierde mission "unlockt" (of wel de eerste britse). Ga vervolgens naar mission select en voila... *)
     
  8. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    cheat

    ´´Ik zat in het topic van Call of Duty te kijken, en daar werd om hulp gevraagd bij een bepaalde missie. Ikzelf heb de game nog niet, en wil dus ook nog geen tips hebben om ergens langs te komen. (ga de game volgende maand kopen)´´


    ´´ik heb hem net een weekje, zit er een fucking grote kras op.... door mijn xbox zelf!!! anyway, ik kan nu alleen het level ´´the tank squadrons´´ niet spelen. Heeft iemand voor mij een cheat zodat ik wel met de amerikanen kan spelen? Op internet heb ik iets gevonden over linker en rechter knoppen vasthouden, rechts, rechts, link, links, geel, geel .... deze cheat werkt niet bij mij.... Hefft iemand een goede cheat of een andere tip voor mij????´´

    Jongen wat is er aan de hand als er cheats zijn zodat ik mijn spelletje ook lekker uit kan spelen en iemand post ze hier hoef jij er toch geen gebruik van te maken?
    Ik hoop dat iemand dit stukje even leest en mij kan helpen :)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moest sneller drukken. :). Ik gebruik zelf geen cheats, gewoon lekker zelf uitspelen.

    Edit ^^
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  10. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is ie juist onwijs vet! De singleplayer is ook oké hoor.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb tot nu toe nog geen echt probleem tegengekomen, maar nu zit ik toch even vast. Het is een onderdeel van de Amerikaanse missie 'hill 400'.
    De heuvel is veroverd, eerst moet je hem verdedigen tegen Duitse aanvallers en mortar teams, daarna dekking zoeken voor hun artillerie en daar zit het probleem.
    Vanaf "soldiers, enemy artillery fire, find a trenche" word sterf ik binnen de korste tijd. Nergens vind ik dekking, niet id loopgrachtjes aan de zijkant, niet in de mortierkraters, niet in die bunker,...
    Iemand een idee?
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    in zon overdekte loopgraaf moet het toch echt lukken :confused:
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Na nog een keer te proberen is het inderdaad gelukt. Dank je!
    Ik ging er altijd uit op zoek naar een andere plek omdat die sgt na het eerste artillerievuur altijd riep "Taylor, you won't last in there, find a trenche"...
    Nu weer, maar blijven zitten is dus de boodschap want er gebeurde juist niets.
     
  14. 360 Nation Team

    360 Nation Team Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheats Call of Duty 2

    Unlock alle levels

    Deze code dien je te gebruiken in het missie selecteer scherm.
    Code - Effect
    In het missie selecteer scherm, houdt de linker en rechter voor knoppen
    tegelijkertijd vast en doe het volgende snel achter elkaar op
    de D-Pad: links, links, rechts, rechts, Y, Y



    God Mode

    Voer dit in bij het pre-game screen :
    Omhoog, Omhoog, Omlaag, RT, R2
     
  15. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    cheats? zo kan je toch veel te makkelijk alle achiements hale?
     
  16. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb Cod2 op veteran uitgespeeld maar zat lange tijd vast, uiteindelijk na vaak proberen toch gehaald.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zit met het volgende probleem. Bij het level D-Day komt er op een gegeven momente dat je 5 min. lang duisters op je af krijgt. Na die 5 min. komen er vliegtuigen de boel plat gooien ofzo. Daarom krijg je 40 min. voor de tijd om de opdracht groene rook granaten te gooien. Nou is bij mij het probleem dat ik:

    1 geen id heb waar ik groene granaten kan halen
    2 geen id heb waar ik die groene granaten zou moeten neergooien (ja, boven op de bunker), ik word namelijk altijd neergeschoten zo gauw ik mijn hoofd uit de bunker steek.

    Kan iemand mij hierbij helpen?
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb de missie maar opnieuw gespeeld. Ik ben toen direct bij de green smoke grenade gaan liggen. Op die manier was het appeltje eitje :)
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij kreeg ik die ook niet toen ben ik ook maar opnieuw begonnen en toen werkte het idd wel.
     

Deel Deze Pagina