Ik was gisteravond CoD2 online aan het spelen krijg ik in een keer de foutmelding "you do not have this multiplayer map". Vreemd want die heb ik wel, sterker nog, ik speel die map regelmatig. Toen ik ging kijken bij Marketplace kon ik ook zien dat ik deze mappen al had gedownload en toen ik deze opnieuw wilde downloaden was deze binnen 10 seconden klaar. Maar daarna kon ik nog steeds niet spelen en heb ik de Xbox maar uitgezet en ben naar bed gegaan. Iemand een verklaring hiervoor? Ps. Het gaat om de gratis multiplayer maps welke onder andere Vossenack bevat welke ik wilde spelen. Bedankt voor de info
Ok gelukkig ben ik niet de enige dus. Ik zal het vanavond nog maar eens proberen dan. Bedankt voor de reacties!
Ja voor CoD2 zijn gratis maps verkrijgbaar maar dat is al een heel tijdje zo hoor Je kan gewoon naar Marketplace gaan en dan kies je CoD2 en dan zie je daar de download staan en de prijs (Free dus).
Die maps staan op je hdd, je dvd schoonmaken heeft dan niet veel zin . Heb het trouwens ook redelijk vaak, makkelijkst is om idd die maps opnieuw te downloaden. Is 10 sec. werk, of gewoon je xbox opnieuw opstarten.
heb ik ook regelmatig last van, moet je even naar je dashboard en dan weer terug. Meestal vind ie ze dan wel.