Call of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 24 mei 2005.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Call of Duty 2,
    vervolg op het succesvolle eerste deel waarin de speler via drie zijdes tegen de duitsers mag vechten. De Russen, Engelse en Amerikanen. Het wordt iets minder scripted en je kan meerdere wegen lopen om je doel te bereiken volgens de makers. Ook het geluid is op alle gebieden weer wat verbeterd ook al was het al erg mooi. De graphics zijn er ook op vooruit gegaan. Je ziet het niet goed in de trailer maar volgens IGN ziet het spel er een stuk mooier uit dan ze daar laten zien. Het spel wordt een launch game van de XBOX 360.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Voor trailers en nog een paar plaatjes klik op één van de onderstaande link.
    http://xbw.nl/game/1057]XBW trailers, screenshots en informatie over Call of Duty 2[/URL]
    IGN previews, filmpjes en screenshots

    Praat hier over deze game. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nu al erg goed uit. Erg sfeervol.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ziet er mooi uit hoor :)
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff nog een launschtitel nou weet ik al helemaal niet welke ik moet kiezen :{:) maar ik hoop egt dat de game net zo veelbelovend is als dat de screens zeggen ik kijk hier best wel naar uit eigenlijk :cool:
     
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Je word weer gewoon toppie! :cool: :9
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Volgens IGN is de gameplay beter dan in deel 1. De vijanden spawnen ook niet meer zo erg. Nu zijn er wat ik heb gelezen ook een paar verkenners van de duitsers die het melden als er een gevecht vlabij hun begint zodat ze hun troepen die wat verderop liggen kunnen waarschuwen. Klinkt allemaal wel vet :)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Jammer dat die niet op de xbox 1 komt ?
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee op de XBOX komt eerst nog Call of Duty The Big Red One. Deze is voor XBOX 360
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game vraagt gewoon heel veel power en dat heeft de XBOX 360 _O_ O-)
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Invasie in normandie _O_ Eindelijk weer eens een game waarbij je via de zee en niet via paratroopers land.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten ook maar weer een keer de landing op sicilië gebruiken.
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    werd tijd want die invasie van MOH:frontline begint heel erg stoffig te worden
    (quote op FR@)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  13. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, en ik vond ide invasie van Frontline en Allied assault zo kort duren, ik bedoel binnen 10 minuten was je van het strand af. ik hoop dat dit bij CoD iets langer duurt.
     
  14. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 heeeel veel op de pc gespeeld (speel het nu nog steeds!). Lijkt me erg vet, maar ik had gelezen dat er geen Phys engine inzit, dat is erg jammer!
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er Sexy uit, heb deel 1 een tijdje gehad op de Xbox, maar snel weer geruild, omdat mijn TV te donker was, zelfs als ik em lichter zette ( heb een tv uit het jaar nu.. eh 20 dan :p ) Op de PC heb ik em wel gespeeld, en flink ook, op Internet ook, erg leuk, was niet zo goed, maar het gaf daardoor des te meer een kick als je iemand afschoot :p ( en ja, ik krijg dus een kick van mensen afschieten in Games, anders heb je nix aan gamen.. zou ik et wel in real life doen tog :p ( ohw en dit op reactie in een ander topic, waar iemand zei dat hij een kick kreeg toen hij iemand neer schoot in een game, waarop iemand anders reageerde dat hij dat 'raar' vond 8) :+ ) )

    Speel em nu niet meer, omdat ik em niet heb geinstalleerd, moet ik eigenlijk weer es doen...
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit, maar of deel 1 nou zo succesvol was.... Tenminste op xbox he ;)
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Doelde dan ook op de PC versie want dit is het vervolg op de PC versie die deze keer ook op de XBOX 360 komt ;)
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    op de xbox 1 was ie niet zó succesvol. Dit deel lijkt me overigens wel vet, ik verwacht wel wat van de graphics en je mag toch hopen dat ze nu honderden lui op je scherm weten te toveren..
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee op de XBOX was Finest Hour niet succesvol nee. |:-
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    op de PC was COD egt dE sensatie op het gebied van WWII games maar als ik het zon beetje uit jullie posts opmaak is
    THE BIG RED ONE het vervolg op FH
    en is CoD2 het vervolg op de PC versie :{?? of heb ik het nou verkeerd ?
     

Deel Deze Pagina