1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    veteran is stukje lastiger ;)
     
  2. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar wat? meer vijanden, zelf minder hp? zij meer hp? zijn ze nauwkeuriger? gebruiken ze meer taktiek?
     
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat veel sneller dood ;)
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    er zijn bepaalde punten waar de mannetjes maar blijven komen, daarmee dat je altijd een punt moet zoeken voor vooruit te gaan.
    Soms schiet het langs alle kanten maar als je dan een beetje verder komt gaat het dan weer vlotter (zoals je mannetjes die je meer helpen)
    In vele gevallen is smoke het enige middel of veeeeeeeel geluk ;)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vooruitgaan bedoel ik mee dat je niet moet proberen ergens te gaan zitten iedereen om te leggen en dan verder lopen want dat gaat niet. Ze blijven spawnen. Dus je moet steeds vooruit gaan. Als je voorbij bepaalde stukken bent stopt de spawn van poppetjes en dan kun je ze omleggen en verder, op dit moment komen ook je teammaten mee verder naar voor waardoor het ook weer wat makkelijker wordt ( is dus een goede graadmeter om te weten of je ver genoeg vooruitgang hebt gemaakt ). Dat je daarvoor vooruit moet lopen ipv van een afstand ze af te schieten, wordt het een stuk moeilijker omdat je veel dichter op de tegenstander komt.

    Ze schieten nauwkeuriger, het zijn er op sommige stukken in de map meer dan op een lager niveau. En niet de belangijkste je bent veel sneller dood. Dat wil dus zeggen heel vaak denking zoeken. Met andere woorden je kan niet zoals op easy op Rambo style het spel uitspelen. Je moet nu echt tactiek gebruiken om tot een overwinning te komen.

    Succes, maar onthoud als je hem hebt de Veteran achievement, dan ben je blij. Tenminste ik een Rikske waren in de 7de hemel :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal akkoord ;)
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw. ligt het aan mij of is die poolse tank een uber-tank?:+
    speel nu normal maar veteran zal wel 1 schot door zijn in dat ding?
    iemand tips om die verrekte tigers e.d. uit te schakelen?
    (flanken blabla)
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Wat ik deed was simpel, gewoon om een hoek gaan staan. En dan naar voor rijden 1 keer raak schieten en terug rijden achter een gebouw, dit net zolang tot de tank weg is. Ik was niet 1 keer geraakt op die manier! Succes gegarandeerd!
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Even klein probleempje zit in ongeveer 2 na laatste level in de loopgraven (deze missie begint met dat je de linie moet verdedigen door met een tank te schieten), nu moet ik vanaf een helling met Verrekijker tanks aanwijzen voor artillerie. Echter nu werkt de verrekijker niet? Als ik klik op de linker stick gebeurt er niks:mad: snap er niets van.. kan iemand mij helpen?! thnx
     
  10. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de linkerstick VASThouden ;) Dan lukt het wel! Iniedergeval wel bij mij...:)
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een beetje moeite met Ranked Matches tejoinen.
    Hebben msischien meer mensen daar last van?
    Gisteren had ik geen problemen.

    En ik heb nog iets vaags,

    [​IMG]
    Victory Medal
    You were the player with the highest score and on the winning team in a ranked match. (Multiplayer) 30[​IMG]

    Deze haalde ik gisteren en ik stond tweede van de server :+
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    idd zoals al gezegd blijven vasthouden, en als je hem in de kijker hebt schieten.
    Als je de kijker blijft houden zal je een oranje flair zien zakken op de tank en dan begint de artillerie.
    Succes
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt in ieder geval voor de reacties!:thumbs:
    Volgens mij heb ik hem al uitgebreidt ingedrukt gehouden maar ik ga het zo weer proberen:mad:
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Geloof het of niet maar hij doet het dus niet?! Doe wel even restart van deze missie:mad:
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je op een bepaalde plaats staan om de verrekijker te activeren? (wat mij dan wel onzin lijkt dus wenie hoek op het idee kom...)
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Missie gerestart en zojuist kwam ik weer bij het zelfde stuk precies hetzelfde gedaan en nu doet hij het wel!:) kleine bug in het spel dus?
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die missie gister ook voor het eerst gedaan maar had geen problemen.
    misschien kwam dit bij jou door een paar onverwachtse events waardoor dat ding niet meer werkte...
    ah whatever:+
     
  18. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik assault trooper en hot potato combineren in een missie of niet?
     
  19. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou niet weten waarom niet, je mag namelijk granaten gooien voor Assault Trooper.
     
  20. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet je dat zeker? en mag je ook switchen tussen de bar en mp44?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina