1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gewoon granaten zitten gooien en heb de achievement gekregen. Ik heb niet van gun geswitcht (alleen met de BAR gespeeld), dus ik weet niet of dat mag, maar ik denk het wel zolang ze binnen de goede categorie vallen.
     
  2. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha ik heb het geprobeerd het werkt niet :p ik heb wel hot potato
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het hele level met de garand lopen schieten maar kreeg geen achievement. of is dit niet mogelijk in de trainingsmissie? ook al is dit gewoon chapter 1?
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen Bolt Action Rifle ;)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kut:+

    kar? springfield?
     
  6. basovich

    basovich Guest

    heb net COD III binnen:)..vind het een erg leuke game nu maar wel heel erg op COD II lijken!!

    morgen maar eens online spelen:).
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    pfff nog steeds een hoop gekut voordat je met CoD3 online ranked speelt hoor:mad: erg jammer. Soms speel ik vrij snel maar nu ben ik al 10 min bezig om in een War, Ranked match te komen.
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote problemen...heb ik ook:mad:
     
  9. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Call of Duty 3, ik begin me er steeds meer aan te ergeren
    Voorbeeld: Ik deed de missie The Island, gebruikte alleen die Duitse assault rifle (die je ook heb als je in mp light assault bent), gooide geen granaten, gebruikte geeneens melee, en toch kreeg ik de achievement niet.
    Ook de nodige mp problemen, vooral in abbaye du deuil ofzo. En wie weet welke kit te gebruiken in foret? En ik erger me ook aan de Duitse wapens, volgens mij zijn ze een stuk slechter..
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    tja... nou ik moet zeggen in CoD 2 gebruikte ik altijd de MP44 nu kan ik daar niet meer mee overweg:mad:
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je langer dan 30 seconde moet wachten kan je beter even uit de room gaan, en opnieuw een room in. Dan zit je 9 van de 10 keer zo in een room.
     
  12. basovich

    basovich Guest

    heb COD III net weer even gespeeld:)..
    vind hem nu wel erg leuk!! granaten terug gooien, autorijden (eigenlijk nog niet gedaan:+..alleen mis ik nog wel het schuilen achter de muurtjes:mad:..zou dat wel erg tof vinden. het is ook mooi realistisch wanneer je inzoomt en het verschil tussen vaag en helder goed ziet!!
    hij lijkt nog wel erg op COD II moet ik nog maar eens benadrukken. Ik hoop dat ze bij COD II met iets anders komen.
    Het gras vind ik ook een beetje verbeterd, het beweegt mooi mee en steekt goed uit...maar op veel plaatsten lijkt het gewoon een 'mat' die er ligt!
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Kar (K98) en de Lee Enfield.
    Vind het jammer dat de britten en de canadeesen niet in de MP zitten :'-(
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gelijk heb je.
    en verwachte eigenlijk dat je met de polen de wapens had van de russen uit cod2 maar nee.
    in cod2 kon ik altijd goed overweg met snipers maar dat is nu echt verleden tijd.
    vind de game een beetje een verneuking tegenover cod2.
    en dan cod4... waarom geen WW2 meer :mad:
     
  15. Ryano15

    Ryano15 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hee hoe moet je achievement assault trooper halen ? op cod3 oke later
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook last van veel vastlopers bij het zoeken van een game in player match (de hele Xbox, guide button werkt ook niet meer). Vooral als ik in splitscreen online wil spelen heb ik dit probleem.
     
  17. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    speel soms dagen zonder veel problemen en dan weer dagen met vastlopers enof
    no game session av in playermatch is begonnen na de patch baal er zwaar van:mad:
     
  18. TimzZ

    TimzZ Registered DJ

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand problemen met die Valor map pack? Ik heb die gedownload en staat nu op schijf maar kan ze gewoon nie gebruiken?
     
  19. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is t omdat ie er net opstaat als t je lukt om te spelen wil je ff laten weten wat je ervan vind ?
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doen ze het ook niet, en bij Eder Dam geeft hij nu de hele tijd unreadable disc :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina