1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou eik het preciese verschil tussen deel 2 en deel 3 van cod ... want heb zelf deel 2 en die vind ik echt vet ... maar deel 3 had ik de screens gezien / filmpjes en daar leek het zo alsof er bijna niks aan de graphics was gedaan... :confused: en hoe zit het met de gameplay ??
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De graphics vind ik toch wel erg mooi. En de gameplay is better dan in COD2. De missie's zijn ook meer gevarierder en leuker. Zo speel je als amerikaan,brit, en nog wel een paar. Het schieten en bewegen etc is ook goed uitgewerkt. En er zijn ook missie's waarbij je in tanken en in jeeps rijd. Vind het een topspel. En multiplayer is ook erg verslavend.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Chapter 2 gedaan zonder een kogel te lossen

    Conservationist
    Awarded for efficient use of ammunition. 20g
    [​IMG]

    Close Quarter Combatant
    Completed a mission without firing a round. 100g
    [​IMG]

    \o/

    Ik moet zeggen dat ik het spel tot nu toe leuker vind dan cod2, maar ik had cod2 dan ook al op de pc gedaan voordat ik het op de 360 speelde.

    Toch zie je dat de graphics weer verbeterd zijn, meer details, kleur enzo..

    Meer interactie, voertuigen, op te blazen muren etc etc.
     
  4. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me tips egeven over dat stukje roeien naar de overkant in de 4e missie (geloof ik?)
    het lukt me maar niet, als ik net langs dat neergestorte vliegtuig vaar val ik dood neer....:confused:
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Probeer eens wat vaker iets uit, dus bijv. even wachten totdat dat vliegtuig neerstort? En probeer ook steeds goed de buttons te raken zodat je goed roeit.
     
  6. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het aan mij ligt dan zou COD3 nooit uitgekomen zijn, Treyarch heeft heel de serie verneukt door hun slechte gameplay met XTREME auto-aim!Je hoeft niks meer zelf te doen, alleen maar in te zoomen en te schieten, als je dat goede gameplay dan heb je er dus echt geen verstand van. Gelukkig gaat Infinity Wars weer verder met COD4 zal het weer terug gaan naar de oude gameplay van cod1 en 2.
     
  7. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    auto-aim? doe ik wat verkeerds of heb ik dat gewoonweg niet :emo:
     
  8. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerd want als je linker trekker indrukt gaat hij met bv de m1garand automatisch naar het hoofd van de vijand en dat gebeurt ook in de mp(wel iets minder maar toch).
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    wtf dat heb ik nog nooit gehad :p Speel je op easy ofzo?
     
  10. basovich

    basovich Guest

    het is gedeeltelijk waar, als je gewoon op iemand mikt zonder in te zoomen en je zoomt daarna in dan mik je net iets naast hem en dan schiet je en raakt ie hem altijd wel.

    Vind het spel zelf niet echt veel aan, daarom staat hij nu in de xbazaar.
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm als je dit beweert dan ben je echt blind...maarja zulke mensen zijn er, het spel is gewoon slechter dan cod2 al helemaal in multiplayer. Heel die nieuwe sfeer past niet bij cod.
     
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi dan weet ik ook weer genoeg dan wordt het gewoon wachten op bia 3 en / of cod4
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Speelt niemand CoD2 meer? Ik heb toen Cod3 bij een maat gespeeld en dat was niet echt wat...
    Heb hem pas gekocht voor paar eurotjes en hijs wel leuk, ik kom online alleen weinig mensen tegen, beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2007
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb afgelopen dagen nog cod 2 gespeeld en der spelen nog zat mensen deel 2 hoor
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Welke gamemodes dan? En ranked of player
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz ik hou van de tank :9

    "Victory Medal - Be the player with the highest score and on the winning team in a ranked match. "

    Kvin die grotere mp levels veel vetter dan bij cod2
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  17. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik juist niet, het heeft de hele gameplay van cod die juist zo uniek verpest.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weten we nu onderhand wel
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ranked spelen is echt zo tof met deze game!! De grote maps zijn juist fantastisch mooi en er zitten ook een paar kleinere tussen. Met 24 man knallen op elkaar, individueel of in teams, ik kan de xbox vaak maar moeilijk uitzetten...
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Waar is de cod2 thread gebleven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina