Call of Duty 3... Hij is erg vet ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Na Call of Duty 2 voor de X360 kwam COD 3, hij zou van een andere developer zijn en hij zou een stuk slechter zijn dan COD 2. Dit omdat er voertuigen in zitten en omdat het gewoon tegen valt.

Ik heb hem een paar dagen geleden gekocht en ik moet zeggen dat ik Call of Duty 3 geenzins vind tegenvallen. In tegendeel, ik vind hem juist leuker dan COD 2 en ik vind dat het plezier dat ik heb met de singleplayer in de buurt komt van COD 4.

Dit komt vooral omdat ik het heerlijk vind om niet alleen veel in de natuur te zitten maar ook van afwisseling houd. Dit komt er doordat je af en toe ook in tanks of humvees rond rijd maar ook weer niet overdreven vaak. Call of Duty 3 lijkt net wat luchtiger dan COD 2 verder ziet het er op het grafische vlak ontzettend leuk uit. Een graslandschap, een stad waarbij je van alles ziet maar ook een ontzettend mooi bos. Alles is van de partij.

De online mode van COD 3 is bij lange na niet zo goed als die van COD 4, maar het singpleplayer avontuur is hartstikke leuk. Verder kan je dit spel al voor 30 euro uit de budget bak vissen dus what ya waiting for.

Call of Duty 3 is oké olé olé \o/\o/\o/\o/\o/\o/

P.s: ik wilde dit eerst in het COD 3 topic posten, maar die kon ik nou niet makkelijk vinden. Via de search knop kwam ik op 900 hits.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Zucht"

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk, maar daar maak je geen nieuw topic voor aan.

Slotje aub

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er even melding van gemaakt.

Je kunt toch maar beter even doorzoeken.

Ik bedoel, is het nou zo dringend om te vertellen dat jij cod 3 wel goed vind? Ik denk het toch niet?

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ...

dus, wat wil je nou eigenlijk hiermee zeggen?

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    dat cod3 vet is...

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Call of Duty 3 topic en aangezien dit topic dubbelop is...

Slotje

Tip: geavanceerd zoeken. Daar kan je het subforum kiezen en kiezen om alleen te zoeken naar overeenkomsten in de titel van een thread en dus niet de inhoud van thread zoals het standaard gebeurd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina