Heey, ik heb sinds kort xbox live. Maar dan nog die proef trail van 48 uur. Als ik dan Call of Duty 3 online wil spelen, lukt het soms wel. Maar ook soms niet. Als je een server wil joinen geeft hij het volgende aan: Session is available. Vervolgens gaat hij daarn weer verder met zoeken. Als je dan weer een server wilt joinen geeft hij weer het zelfde aan is dit gewoonlijk of hoe zit dat? kan iemand mij hier mee helpen! bvd
ik heb gewoon Xbox Live Gold .. en het gebeurd mij ook regelmatig .. het zal wel zo horen denk ik .. er valt nog heel wat aan de servers te verbetere .. voor de rest een top game .. al ligt het nu al een paar dage in de kast omdat ik Gears of War heb .. *)
Idd veel voorkomend probleem. Over het algemeen heb ik er niet zo heel veel last van. Wachten op de patch
Wachten op de patch is inderdaad de boodschap. Op zich een grove nalatigheid in mijn ogen om het spel half afgewerkt op de markt te brengen. Ook in de singleplayer zitter vrij veel bugs.
Ligt soms ook aan Microsoft, die pushen de developers om het spel z.s.m. op de markt te brengen! Kijk maar naar PES6, de Xbox360 versie lang niet zo compleet als de PS2 versie, omdat Microsoft wilde dat hij z.s.m. uitgebracht werd!
call of duty 3 multiplayer heb problemen met call of duty 3 wanneer ik de multiplayer wil gaan doen ,de quick match of custom match maakt niet uit geeft bij beiden aan : ''no game sessions are available'' , heb hierna de xbox live test uitgevoerd en alles staat goed ook de 'nat' staat open. Wie kan mij hierbij helpen??? is het misschien een instelling van me router heb een Etech RTBR05 , alvast bedankt
Dat probleem van '' No game session avaible'' is een bekende fout ze zijn bezig met een patch en ik hoop dat ie snel komt want ik wordt het zat dus