ik ook al problemen met call of duty 3 wanneer ik de multiplayer wil gaan doen ,de quick match of custom match maakt niet uit geeft bij beiden aan : ''no game sessions are available'' , heb hierna de xbox live test uitgevoerd en alles staat goed ook de 'nat' staat open. Wie kan mij hierbij helpen??? heb al meerdere forums gelezen maar kom er geen wijs meer uit.... is het misschien een instelling van me router heb een Etech RTBR05 , alvast bedankt
nee is een bug in het spel je moet vaak player match proberen en na een tijdje als je een game zoekt met een goeie connectie en weinig mensen lukt het wel en wachte op de patch god weet wanneer die uitkomt
hmm dat is klote dan , extra xbox live aangesloten dacht kan nu lekker online gaan gamen maar dat valt vies tege, dat de patch maar snel komt en waarom heeft niet iedereen hier last van...?
CoD3? kom maar op voeg AK47 SmartieZ maar toe aan je lijst, en voor de rest zeg ik een ding 'GameBattles' ..
Ik heb hier ook volop problemen met verbinden,erg vervelend terwijl een maatje van me nergens last van heeft.Dit is ook echt het enigste spel waar ik het mee heb voor de rest gaat alles helemaal toppie Dit is trouwens ook het enigste spel waar me xbox gewoon helemaal vast mee loopt Ik had dat nog nooit met een spel gehad en had het binnen 3 minuten met COD3 nadat ik hem had gekocht en heb dat nu nog steeds regelmatig