Ik heb een vraagje hebben jullie dat ook wel eens dat als je aan het spelen ben ONLINE dat er opeens staat game not langer avaliuble (of hoe je dat ook mag schrijven ?) maar dat je dan weer naar het menu gaat en dan wel weer mee kan doen met het zelfde spel of dat je spel vast loopt ?? Graag antwoord !
Pfff.....leer eerst typen aub! Zoek ff bij google en dan typ je in: interpunctie. Zo moeilijk is het toch niet?
Beter kun je deze vraag hier beantwoorden: Klik Voor korte vragen zoals deze is het niet nodig om een nieuw topic aan te maken. Om antwoord op je probleem te geven; CoD3 heeft altijd de nodige bugs gehad online en volgens mij is dit er één van. Vrij weinig wat je er aan kunt doen behalve (als het vastlopen heel erg is) Microsoft bellen.
ja van dat typen had ik geen zin om te doen maar je snap het toch maar ik heb gelijk nog een vraag als je belt met mobiel naar microsoft dan doet hij het niet er moet +31 voor maar dat doet het niet !
Inderdaad, zoals Shortbull dus al aangeeft is dit de manier om het aan te pakken, het is namelijk niet de bedoeling om voor elke vraag een nieuw topic te openen.