Hee! wij zijn een clan die [hoer] als clan tag heeft. Dat deden we eerst voor de grap maar uiteindelijk vonden we het wel vet en hebben we het gehouden want als die serieuse bullshit namen boeit ons niet Sinds kort openen wij een channel en gaan we glitches laten zien en andere leuke dingen. En clanmatches. Het eerste filmpje heb ik gemaakt om even een promo te maken. De kwalitiet is erg slecht met vervelende strepen op beeld omdat ik nog niet wist hoe ik het goed kon doen en intussen wel. Dus het volgende filmpje is top kwaliteit. (Wou het ook even snel doen) http://www.youtube.com/watch?v=U7vsPpe0T-Q Hier het filmpje! Asjeblieft doe 5 sterren als je een account heb. En een reactie. Heel erg bedankt!!! Mvg, Jeroen (Check de vid voor meer info ofcourse)
Als ik ergens een hekel aan heb is het glitchers.. Ondanks dat wil ik je toch aanraden een capture card te kopen
als jullie op console-gaming geregristreerd staan willen wij wel een clanwar spelen, alleen geen geglitch www.wilddingos.nl daar kun je ons uitdagen mocht je willen.