1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    COD 4.

    ik heb beiden games en vind ze beiden heel tof. Ik raad je ook aan orange box te nemen voor de andere 4 games. TF2 is heel leuk maar heeft slechts 6 maps. COD4 heeft er 16.

    bij cod 4 spelen veel meer mensen online en heb je 5 basic gamemodes met nog andere gamemodes erbij die variatie bieden op de 5 modes.

    Bij TF heb je 3 modes die afhankelijk zijn per map. Als je de map fort speelt kun je alleen capture the flag doen bijvoorbeeld. Zelfde geld voor de andere maps, iedere map zijn eigen gamemode.

    COD 4 heeft een ranking systeem met unlocks en perks.

    Aan de andere kant zijn de klasses uit TF2 wel erg leuk en goed uitgewerkt. Ook heb je bij TF2 minder schreeuwende Amerikaanse kinderen over de headset

    Ik raad beide spellen aan, maar puur voor MP is cod 4 toch beter.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah mag ik lachen? :9
    Op normal vond je het wel lastig.. En nu maar Veteran? Lol!
    Maar veel succes hoor! :b:

    Ik ging gister weer ff dit doen.. Gewoon weer lekker Search en Destroy..
    En hierna even Team Objective... Ging ik telkens met mn Shotgun (die 2e) icm snel reloaden.. Damn wat ging dat lekker zeg! 41 kills, 8 deaths.. 38 kills, 11 deaths ..
    Jam jam :D En dan lekker rondrennen en raggen met dat ding :D
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Goed zo! :):
     
  4. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze een paar dagen geleden gehaald...\o/ heeft me iets van 75 pogingen gekost, heb m'n controller door mijn kamer gegooid (LB is nu stuk =() en zag dat level die nacht nog op mijn netvlies. |:-

    Ik heb ook veel van die filmpjes op youtube gekeken en vooral die gasten die het alleen met het pistool doen zijn echt ziek.
    Ik zag ook veel gasten de shotgun pakken van die linker gozer na de bathroom guy overgeslagen te hebben, maar bij mij werkte dit echt niet
    Die vijand in het toilet kilde mij te vaak dus die duwde ik maar een mes tussen z'n ribben, zoveel tijd kost dat niet als je het goed doet.
    Hierna schoot ik die linker gast in de gang en pas daarna gooide ik een flashbang. Ik heb het veel geprobeert met de shotgun van deze gozer maar ik kreeg hem maar 1 op de 5 keer met 6/7 kogels erin en de andere keren steeds met maar 2 kogels. Dat was niet genoeg voor mij om die room te clearen.
    Uiteindelijk is het gelukt met de mp5. De eerste room schiet je na de flash met 1 magazijn leeg als je goed raak schiet. Hierna aan de linker kan achter de stoelen zitten in de tweede room, flash gooien en als de sodemieter achter dat houten schot gaan liggen, nu reloaden. Paar seconden wachten tot je maten de kamer leegschieten en dan snel de trap op rennen. Soms moet je er dan nog 1 of 2 op de trap knallen, dat is kut want dan heb je met dat magazijn net niet genoeg voor de eerste kamer + de ruimte daarna. In die eerste ruimte dus zoveel mogelijk knallen maar belangrijk is die vijand achter het houten schot. Nu reloaden, flash pakken + flash gooien in volgende kamer. Magazijn leegsprayen (wel gericht) in de kamer, belangrijk is die gast links achterin achter die stoelen. Nu pistool pakken de gang flashen en jezelf naar het einde schieten. Ik hoorde trouwens best vaak dat mensen bij de hostage situatie de hostage door zijn kop schieten. Toen ik hem eerst op hardened uitspeelde schoot ik de gijzelaar door zijn benen waarna de hostage kon ontsnappen en je de gijzelaar af kon maken. Ik weet niet of dit op veteran ook werkt maar het is misschien het proberen waard. Als je eindelijk aan het einde bent vond ik het door de zenuwen moeilijk om die gast goed door z'n kop te knallen.

    t*ring wat een lap tekst 8)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat ik trouwens briljant vind. Het stuk in de snipermissie van Chernobyl. Moet je in het gras gaan liggen als die convooi voorbij komt. Je mag dan absoluut niet bewegen. Ik hield zelfs écht m'n adem in omdat ik geen geluid durfde te maken! 8)

    Ook het stuk waar die Russen, die mensen in het meer gooien. En je heel stil die andere 2 bewakers afmoet schieten. Ik moest even op adem komen daarna! :+
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk in het weiland kun je ook gewoon blijven bewegen hoor.
    Eerste keer op veteran lukt het gelijk.
    Wou ik hem daarna aan een vriend laten zien damn werd ik erlke keer gepakt.
    Mja dat stuk is idd het beste stuk uit heel cod4.
    Zo mogen ze van mij een heel spel maken.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb zelf in alle call of duty spellen altijd een hekel aan levels waar eindeloze groepen vijanden op je afkomen en je moet zien te overleven totdat er een airstrike komt, of reinforcements, of wat dan ook aan versterking.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je mag wel bewegen, maar geen onverwachte bewegingen maken. Het was me ook in één keer gelukt. Ze liepen netjes langs me af! :)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zo das stoer...
    einde van regular is ook niet echt makkelijk
     
  10. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch wel niet op veteran ofwel ?

    Edit dus ook op veteran, heb het net gehaald eerste keer kom ik met die vent op me nek aan rennen, was echt nog geen meter van die chopper vandaan kreeg ik de melding dat ze weg gingen, sta je daar met die vent op je nek naar die chopper te kijken. :)

    Was wel een hardcore stukje zeg.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    off-topic:

    Doet me denken aan het eerste spel dat ik speelde op de pc.
    Sniper Elite: http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=3455
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  13. Falcon015

    Falcon015 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey misschien is dit een domme vraag ofzo maar ik vroeg me af of je met de xbox versie ook online tegen spelers op de pc kan spelen. Weet iemand dat hier?
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kan niet.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu bij de missie One Shot One Kill. Moet nu wachten op de Extraction Zone. Heb hier 20 minuten voor, maar er blijven maar Russen komen. Pittige missie dus! :cool:
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    youtube raadplegen en als je net naar beneden gekomen bent aan het touw ga dan niet rustig iedereen afschieten werkt nie al tebest op Veteran
     
  17. oscaros

    oscaros Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een paar gasten killen via recht en rechtdoor en dan in 1 keer door rushen zo is het mij ook gelukt;)
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, nu alles op veteran gespeeld, alleen dat credit level....
    60 seconde is echt teweinig
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, zo moeilijk is het niet. iemand had een heel verhaal gepost hoe je het moest behalen en bij mij werkt het meteen. zo goed ben ik nou ook niet, want ik zit vast aan het begin van 'safehouse'
     
  20. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: INSIDEGAMER

    ik heb zelf nou niet echt veel verschil gezien? wel jammer dat je bij 360 maar met 18 man kan..

    (verschil PS3 vs 360: ps3 vs. 360)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina