1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rotzooi weer zeg.. ben het nu meer dan zat met xbox live.
     
  2. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat verschrikkelijk irritant, zit je ein-de-lijk in een gamelobby > 'Game lobby closed' :mad:

    Leuk dat je ook nog eens betaald voor die klote tyfus kutzooi
     
  4. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is nog wel het ergste ze claimen dat je wel ergens voor betaald tov playstation network. nou op deze man gaat dat niet op
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb er de afgelopen dagen wat last van gehad op de PS3 met Call of Duty 4 (maar niet zo ernstig als op de 360 met Live als ik alle problemen op de fora lees). Duurde een paar minuten eerdat je op een server zat. Heb echter vanaf vandaag geen problemen meer en heb zo een server te pakken. En ik betaal niks voor Playstation Network.
     
  6. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk beter! er is in elke klasse een gouden wapen te unlocken
     
  7. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Je durft hier toch niet te beweren dat het PS Network beter is?

    Dat je het nu toevallig minder tijd kost, ok. Maar meestal is het dat netwerk dat allerlei vage problemen heeft.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je zelf ervaring met het PS Netwerk?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kameo, je weet net zo goed als ik dat PSN het qua kwaliteit niet haalt bij Xbox Live. Oke, het is gratis dus dan mag je dat ook niet verwachten. Maar Xbox Live is als geheel pakket gewoon vele malen beter. En daar betaal ik dan ook graag voor.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is niet de juiste thread voor deze discussie, daar hebben we de vs thread voor. Om toch nog even op je te reageren. Heb je het nu alleen over het ontbreken van een centrale friendlist in sommige games en een ingame crossmediabar? Dit is trouwens straks verholpen met de update voor de ingame crossmediabar en met de komst van Home. Verder merk ik totaal geen verschil met mijn gebruik van beide netwerken.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin zeg. PSN haalt het zelfs met gemak qua kwaliteit bij Live.

    Wel pakket doel je dan op, want hetgene waarvoor je betaald is alleen het online gamen..
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laten we hier weer verder gaan over CoD4 en Live vs PSN in de vs thread bespreken. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game al sinds dat ie uitkwam in de shops. Maar goed, altijd tijdens het laden van levels ben ik met andere dingen bezig. Ik ben min of meer gewend dat ik vooral via cutscenes het verhaal krijg te zien,maar het meeste word juist verteld tijdens het laden van de game, opzich heel tof.

    Ik heb de game gisteren uitgespeeld, ik moet helaas zeggen dat ik wel een moeilijkheidsgraadje omlaag gegaan ben bij de missie waar je
    die nucleair warheads onschadelijk moet maken via die codes. Ik speelde het level op hardened zoals elk level (behalve het stuk waar je die oude rus moet snipen, want tegen het eind, dat stuk vond ik vreselijk vervelend,bij dat reuzenrad) maar ik had nog maar 50 seconden over terwijl ik nog 3 kamers inmoest gaan voordat ik bij die computer terecht kwam,...dat haalde ik dus nooit). Ik vond het wel supertof hoe je uiteindelijk die rus doodschiet, echt gaaf gedaan. En het surprise level vond ik helemaal tof, al is ie kort...in welke andere game zit dat nou? heel tof.

    Nu ben ik overnieuw gegaan om al die laptops te vinden, want die cheats zijn hilarisch, en ik wil absoluut die slowmo cheat unlocken, lijkt me geweldig.
    Gisteren ook weer dat tussenstukje in het begin gezien van de President...damn, dat blijft echt een keihard stukje. Dat je gewoon uit zijn ogen ziet waar ie heen gebracht wordt. En vooral tegen het eind wanneer hij uit de auto gaat..dat achtergrond melodietje die je erbij hebt....akelig sfeertje dat, wel geweldig gemaakt.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begint nu echt vervelend te worden met live.
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet vooral niet s'avonds gaan dan wordt je echt gek. Maar het kan aan je xbox liggen of je matches kan joinen of niet. Gamenacht gehad ik kon geen matches joinen en vriend wel hardeschijf gewisselt en kon wel matches joinen. Ik snap er de ballen niet van.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hier alleen praten over CoD4 svp. Versus-discussies hebben we al een thread voor :)
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat toch over cod4 of niet?

    /Mod Nee, ging over Xbox Live vs. Playstation Network ;) ~Arjan

    dat zie ik in mijn post er niet van af gaat beiden over xbox live

    /Mod klopt, maar er zijn een aantal berichten over dat onderwerp verwijderd, die kunnen jullie niet meer zien. Lijkt nu dus alsof het op jouw bericht slaat, maar dat is dus niet zo ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  18. Remco

    Remco Guest

    Ok.
    COD4 online na 9 uur werkt kut!
    COD2 werkt nog steeds grandioos, dan mogen we toch wel verwachten deeltje 4 dat ook doet;)
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen met COD2 zit je hooguit met 2 anderen in een match en dan heb je al mazzel :+

    Ik had btw net 76 kills en 13 deaths op Shipment :p
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    In der tijd ging COD2 ook serieus kut hé (in het begin)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina