1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beeld bevriest bijna elke keer als ik een message of een invite wil versturen. ben ik de enige met dit probleem???
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Xbox Live heeft problemen de laatste tijd, zal waarschijnlijk daar door komen.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je record staat anders nog steeds op 18:)
     
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel of iedere Amerikaan een Xbox360 als christmas gift onder de boom heeft gekregen. Iedere keer rond 8, 9 uur 's avonds is dat gekloot. De Xbox hangt gewoon vast bij het XBL gedeelte van COD4... :x
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gewoon de servers voor de amerikanxse xbox livers, moeten ze gebruiken voor de eu,
    ik bedoel, hun krijgen hun games toch al 3 dagen eerder?
    voor wat hoort wat,
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik vroeg me af of iemand soms een goede tactiek wist voor het einde van "One Shot One Kill". Ik speel het nu op Veteran en ik krijg het maar niet voor elkaar. Weet iemand toevallig een goede plek om te campen, een goede plek om claymores en c4 neer te leggen (etc. etc.) Ik dacht er namelijk aan om de C4 op de plaats waar de helikopters de vijanden droppen wat C4 neer te leggen, maar dan heb ik een map enz. nodig?
    Iemand tips? Of misschien een site die me kan helpen.
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch dat je met je mattie gaat campen daaro? op die kermis?
    nou dan moet je gweroon c4 plaatsen awaar de gassies komen, en dan boem! ohja, laat die honden leven die je tegenkomt vlak voordat ej de kermis ziet, want die bespringen die gassies........

    verder moet je gewoon claymores zo dichtmogelijk bij jou plaatsen, als je bv moet reloaden, en wilt terugtrekken, dan ben je ff veilig, want die gassies worden toch o[pgeblazen.

    /Mod Iets meer aandacht besteden aan de opmaak van je bericht svp, zie ook deze thread
     
  8. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is maar net wat je ervoor over hebt he :9

    BTW: xbl doet weer moeilijk hoor, was net lekker aan het fraggen..:mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Klopt, maar het probleem is dat de tegenstanders van veraf op mij gaan schieten en dus niet de claymores en c4 triggeren. Verder zijn er een hoop die wél dichterbij komen, maar die kan ik niet allemaal weghouden met claymores en C4. Plus dat ik vrijwel meteen doodgeschoten word als ik omhoog kom om iemand neer te snipen, en ik in prone ook niet veel beter af ben als ik niet continu beweeg, wat mij het belet om door het gras heen te snipen.
    Dát is dus mijn probleem.
     
  10. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hey dat kan ik wel, perfect! Bedankt daarvoor.
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    good luck op veteraan:D
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net nog een leuk potje met iets van 50 kills , dutch neon zat er ook in.
    Ik slachtte heel dat team af met mijn mp-58)
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij team deathmatch gaat het om het verschil tussen kills en deaths. 1 kill 0 death is beter dan 50 kills - 50 deaths.
     
  15. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    2de beste van de wereld bij score is een Nederlander en hij scheelt maar 2000Xp van NOX Ryan 2 en hij zit nog maar aan 3dagen en +-15uren gespeeld :confused: Ik weet niet hoe hij heeft gedaan maar het kan gewoonweg niet eerlijk gedaan zijn.
    zijn rank is ook nog maar 47 2de prestige. terwijl de rest in de toplijst allemaal gemiddeld rond de 13dagen zitten.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is het niet, want het is moeilijk om het vol te houden, 1 kill ,1 death, dan 1 kill te maken, en 0 deaths
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ???????
    Bij deze game gaat het toch alleen om kills??!?!
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, maar het andere team krijgt dan ook punten, dus het is beter dat jij met 10 punten door je 1 kill 0 deaths voorstaat, dan dat er geen verschil is, 500-500, alleen het potje is dan wat sneller afgelopen:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Jah op die manier.. maar vaak kun je het niet in je eentje goed krijgen.. te weinig teamplay. Dus is het vaak toch slimmer om zoveel mogelijk kills te maken. Want voor 50 kills + 50 deaths krijg je altijd meer xp als je verliest met je team dan 1 kill en 0 death + winst.
     
  20. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik zag het net ook wtf :confused::confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina