1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijstje met het aantal shots voor een kill is niet helemaal correct. Ten eerste gaat het erom waar je een persoon raakt, in een onderbeen geeft minder damage dan in het bovenlichaam. Ook de distance maakt veel verschil, van dichtbij schiet je met de zwakste gun nog iemand dood met 1 schot zonder door zijn hoofd te schieten. Hoe verder je vanaf iemand staat, hoe meer kogels je nodig hebt.

    Edit, dat hele Juggernaut Sniper gebeuren klopt ook niet. Ik heb het even getest met een R700 met Stopping power, versus een poppetje met Juggernaut. Wanneer je deze raak schiet in de borst streek, is deze ook dodelijk. Bij een M21 weer niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  2. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    huh welke sniper en perken moet je aan zetten om je tegenstander in 1x dood te schieten zonder een headshot te maken
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat lijstje niet zelf getest maar ik gebruik persoonlijk een M16 als ik puur voor de kills ga met stopping power. 1 rake burst en iemand is dood, denk wel dat die in een toekomstige patch wel wat slechter gemaakt wordt want het eerste geweer dat je krijgt hoort niet de sterkste te zijn.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze het reloaden wel fixen. Ten eerste is het mogelijk om tijdens het reloaden te gaan schieten, terwijl je dus net een magazijn eruit haalt.

    En bij enkele guns is kost het slechts een tel om de gun te reloaden, terwijl de animatie nog maar net is begonnen, zie je rechtsonderin dat hij al weer vol is. Zodra je gaat sprinten zit je magazijn er vol in. Bij de Skorpion moet je juist weer lang wachten. Zodra het magazijn erin zit wil je kunnen schieten, maar als je iets te vroeg op sprinten drukt, moet ie weer opnieuw reloaden. Ik heb het gevoel dat het niet helemaal klopt.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  5. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Call of Duty 4 gekocht en ik moet zeggen: ik ben aangenaam verrast. Infinity Ward is gewoon geweldig, ookal is het een lineaire shooter, krijg je dat gevoel gewoon niet. De hele sfeer bevalt me ook. Hulde! \o/
     
  6. JS Customs

    JS Customs Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet spel, speel dit altijd online :)
    Alleen je wordt vanzelf ook zon naaiertje die van achter komt, omdat iedereen dat doet.
    Ik probeer nu de gouden sniper te halen (dragunov). Een vriend van me heeft die al opzich niet heel moeilijk gewoon veel killen en headshots geven. Met overkill gaat dat erg lekker.
     
  7. dekotte

    dekotte Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond nog ergens mensen die serieuse matches spelen?
     
  8. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die matchmaking in dit spel? want ik wordt telkens gedumpt met mensen van level 55 die onmogelijk goed zijn, terwijl ik nog maar net begonnen ben. Niet echt newb vriendelijk he.
    Ik vond het bij halo3 al slecht werken, maar hier is het nog wel erger.
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook, maar raar genoeg zijn die level 55 meestal helemaal niet zo goed, toen ik lvl 10 had ik meestal een beter K/D ratio dan al die hoge lvls, je moet dus eigenlijk helemaal niet naar het level kijken want een hoog level hoeft niet meteen te betekenen dat deze persoon ook goed is.
     
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    LVL heeft niks te maken met skill, alleen maar met hoeveelheid speeltijd.
     
  11. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking? Heb je geen lobbys ofzo bij deze game?
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad. Je gaat hier een level omhoog wanneer je veel XP krijgt, dit krijg je door te spelen etc.. Maar als je TEAM wint krijg je ook punten.
    Iemand die heel slecht is en veel speelt kan net zo'n hoog level zijn als iemand die goed is een maar heel eventjes speelt.

    Je zit eerst in een Lobby, vanaf hier selecteerd de partyleader (of jij in je eentje) wat je wilt gaan doen. Dan zoekt ie een game die je kunt joinen / mensen die bij jou gevoegd worden.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar opzich moet je natuurlijk wel je steentje bijdragen om het team te laten winnen...
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen de tijd dat je level 55 ben heb je er scheit aan, en loop je maar wat te klooien, dat heb ik tenminste, met elke shooter trouwens,
    eerst wil ik mezelf een soort van bewijzen, en goed spelen,
    en daarna heb ik er scheit aan en doe ik gewoon relax,
    soms onderaan soms boven, boeie:+ als je maar fun heb,

    en idd, een hoog level geeft alleen maar aan dat zo iemand veel gespeeld heeft, nix met skill temaken..
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed hele tijd Search & Destroy > Niet goed voor me KDratio ;)
    Die stond dus ook vast op 1.45 ofzow.. Njah nu gister tijdje Headquarters gedaan en we gaan m ff opkrikken :) Zo'n 15 potjes met telkes 8 death - 42 kills,, 12 death - 46 kills etc.. Njah iig wel lekkertjes :)
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel campen.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een tactisch spel... S&D.

    Je kunt natuurlijk wel als een kip zonder kop lekker rond huppelen en bunny hoppen terwijl je aan het fraggen bent, maar dat werkt niet zo goed..

    je verdedigd, of je valt aan, bij de 1e moet je gewoon dichtbij punt A of B blijven, bij de 2e moet je wel aanvallen.
    En dat alles binnen 2 minuten speeltijd... kan dat amper nog campen noemen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lees 's goed. Reddevil had het in zijn laatste stuk over Headquarters, dat ie daar goed presteerde. Dat ging allang niet meer over S&D. En daar reageerde lekkerbek op.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    dan blijft het nog steeds campen, verdedigen of aanvallen, ik ren meestal gewoon naar voren en flank ze, en bij mij werkt het goed. ligt gewoon aan je skills. een beetje achter een struikje met een sniper-suit campen vanaf 150 mtr afstand kan elke noob, daar is tog niks aan?
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe hij het spel speelt, campen word al moeilijker gemaakt door de Killcam.
    Ikzelf vind campen oersaai, heb het een keer geprobeerd en je zit echt minuten te wachten todat iemand voorbijloopt en je hem kan neerknallen.
    Woehoe! Wat een skill zeg.8)
    Ik ren meestal als een dolle door het lvl, te jagen op campers.}:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina