1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook! Daarom heb ik ook altijd zoveel deaths. Maar dat maakt me totaal niets uit.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ik ren altijd gewoon overal heen, blijf nooit ergens staan. Boeit me niks als ik veel kills krijg of veel dood ga, ben geen statshoer.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe absoluut niet campen. Haat het om te campen,, maar ben ook niet dat ik als een kip zonder kop rondren.
    Ik doe gewoon rustiger aan, niet veel sprinten en als je weet dat ze eraan komen (radar) > wacht ik mooi even om het hoekje.
    Speel maar met me als je wilt weten of ik camp.

    En dat van 'Boeit me niet of ik veel dood ga' slaat helemaal nerges op! Als jij veel dood gaat betekend dat veel kills voor de tegenstander = Sneller verliezen. Dan vind ik je juist een slechte speler,, al helemaal als je die lui ziet met 11 kills en 18 death's. Dat trekt ons team omlaag.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.. campen of niet, ik doe het graag zo nu en dan..

    Ik vindt het prachtig om mezelf als sniper in een gebouw te nestelen, het gebied af te zetten met claymores en ondertussen snipen of voorbijgangers en mensen die jagen op campers ;)

    erg "noob" vindt ik dat niet.. uiteindelijk als je maar wat rondloopt, komt het toch allemaal neer op geluk hebben... je moet maar net iemand tegenkomen en dat je dan in de positie bent om als eerste te schieten.

    Nee bedankt, ik hou het liever wat tactisch.. dat maakt de verschillende game modes ook zo mooi, iedereen kan spelen zoals hij/zij wil in de juiste game mode.

    Maar nogmaals, S&D is niet gemaakt om maar wat snel rond te rennen en te fraggen als een malloot.. succes ermee als je dat wel doet in die game mode, want erg ver zal je dan niet komen tegen een team die weet wat ze doen (gebieden goed afzetten en bewaken).

    Maar goed.. iedereen heeft z'n pegels betaalt voor deze game, en we moeten spelen zoals we dat zelf willen natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speelt er ook iemand met een lmg ik ben nu die challenges aan het doen, en ik ben verbaasd hoe goed die wapens zijn, maar ik zie bijna nooit iemand met een lmg.
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie vaak zat mensen spelen met een M60 of een RPD
     
  7. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ieder z'n eigen plezier toch!
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik gebruik altijd een RPD met stopping power en een red dot scope. Ik vind de RPD het beste wapen.
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik altijd saw met double tap en zo extra grip.Waardoor ie nog preciezer is.Speelt echt fijn!
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    rpd is idd wel het best van de lmg, maar die assault dingen zijn echt 100x beter. m16 bijvoorbeeld met stopping power=in 1 keer dood. daar doet de rpd wel wat langer over en is bovendien onnauwkeurig van veraf, ook met de red dot
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    G3 ftw.. Als je eenmaal gewend bent wil je niet anders.
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister op een potje TDM 15-0 met G3, joinde beetje laat en had maar 3 minuten over. Dus ik ging maar rushen :)

    Ook wel leuke actie, ik en iemand uit mn friendlist gingen steeds samen online spelen. Op een gegeven moment gingen we Hardcore Team Deathmatch doen op pipeline. Loopt hij op het dak, kom ik aanlopen. Gooit hij voor de grap een flash naar me, komt die flash tegen mn hoofd aan, meteen dood :confused: dat was echt lullig om te zien :p

    Ook vroeg ik me af op wat voor sensitivity jullie spelen, ik heb heel vaak dat ik hem steeds verander van medium naar high en soms er tussen in (Medium = 2, High = 4) wat irritant is :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit. Het is echt geen kwestie van geluk hebben als je rondloopt. De beste speler wint meestal het duel.
     
  14. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, meestal diegene die het eerste gezien wordt is ook het eerste dood :)
     
  15. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    gister echt alle potjes geownd.Ging geweldig:).Ik gebruikte de saw met extra grip.Echt goed dingetje.En de g36 met acog scope.Met die saw had ik op een duur het hele team in een row gedood:9.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij gaat het de laatste tijd ook erg lekker met een M4 met een Scope, bandolier, double tap/juggernaut en steady aim.
    Best potjes tot nu toe 40-10 en 27-1.
    Hoogste kill-streak tot nu toe 19, niet super maar vaak ga ik net op een ongelukkig wijze dood als ik bij 17 kom ofzo:9
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je met die prestige classes bijna alles kwijtraakt.
    Ik gebruik nu een gastje met mini-uzi en silencer, flashbang, perks zijn steady aim, UAV jammer, en claymore x2. Werkt best relaxt, gewoon de hele tijd gastjes van achter besluipen. }:]

    Niet super? Dat is hardstikke goed man. die van mij is geloof ik 13 nu.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag gekregen vette game is dit!
    Alleen nog beetje inkomen he, beetje maps verkennen.
    Wel jammer is soms dat je dus hebt dat tegenstander na z'n dood een granaat wordt om het zo maar te zeggen, beetje neppe optie als je het mij vraagt! Maargoed, verder wel leuke game!
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hoeveel van die acts zijn er eigenlijk??
    en ik hoor iedereen over gouden wapens maar hoe krijg je die door van die trainingen te volbrengen? en waar vind je die trainingen????
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vandaag ook deze game gekregen. Damn, wat een game is dit zeg. Ben vanmiddag de singleplayer gaan verkennen, en net online. Heb ongeveer 40 kills en 30 deaths :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina