1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de helicam met die raket nog nooit gezien, blijkbaar nog nooit door een raket geraakt.

    @ Triple: Stoute Boef? :lol:
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Mijn tag is: Vriendloos, dus als je interesse hebt in een potje met elkaar moet je me maar toevoegen. Ik speel bijna alleen maar in gezelschap
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou je als je je naam ziet niet denken. :eek:


    Ik krijg cod4 morgen in huis. :cool:
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee he, maar toch is het zo :p

    CoD4 in mijn eentje is niet zo heel leuk vind ik persoonlijk, samen knallen en dan wat wedstrijdjes winnen is leuker. Ook speel ik het meest Sabotage
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    yo! ben nu al een paar dagen flink bezig om de sp uit te spelen. Op veteran... best pittig.. alhoewel meer frustrerend dat de vijanden meestal maar blijven komen, en dat zij wel goed raak schieten!!

    Ik zit nu eigenlijk al heel de ochtend vast bij de missie waarbij je binnen 9 minuten die misslecommand moet bereiken. Ik zit vast op het stuk waarbij je nog 5 minuten hebt. Ik heb voor me vijanden en links en rechts tunnels. Ik moet een van deze tunnels kiezen, maar hoe ik het ook speel ik haal hooguit de 1e bocht in de tunnel en dan is het afgelopen.

    Ik heb ook het idee, dat voor elke vijand die ik met moeite dood schiet in de tunnel, er gewoon weer 1 terugkomt.. best irritant. Heb je net tunnel leeggemaakt, je draait je om voor de andere tunnel en je word meteen in je ruggeschoten...

    Iemand een tip, want ik word een beetje gek hiero!

    Ik frusteer me ook enorm aan de ai van mijn teamgenoten... ik wil rugdekking of covering fire maar ze blijven maar op hetzelfde hoekje staan! Of dan loop ik een stukje de tunnel in tot aan de bocht, en zij staan dan nog steeds voor de tunnel. Ik snap niet dat ze dan niet met je mee de tunnel in lopen voor extra dekking/vuurkracht...
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is zeker het level no fighting in the war room? Hiervoor moet je gewoon goed op youtube kijken.
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad ff klote dat stuk zat er oko vast , heb ik eidenlijk het checkpoint na de grote hal .
    Wou ik even wat laten zien aan iemand in dat vliegtuig druk ik op save and quit 8) alles weer kwijt maar ik ga het niet meer proberen MP Ftw.

    @ luke man en mark , STOUTE BAAS is de bomb*)
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Orange zei gister ook iets over stoute, is dat een clan ofzo? Ik zoek nog een clanmatch voor misschien dit weekend of vrijdag ofzo, tegen DLA (Dutch Live Alliance), we zijn niet echt een pro-team, we spelen maar voor de fun. Dus ben je geïntresseerd kan je wel even mij een pm sturen voor gegevens etc.
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh dat is geen clan , gewoon van een paar vrienden die stout zijn:)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    idd :cool:
    Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Call of Duty 4
    2 Halo 3
    3 Guitar Hero III
    4 Gears of War
    5 Rock Band
    6 Madden NFL 08
    7 Assassin's Creed
    8 Mass Effect
    9 FIFA 08
    10 Forza Motorsport 2

    Ik heb hem nu ook. Eerst nog even een werkstuk afronden en dan even online. Single player komt nog wel :)
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck de sp inderdaad;) multiplayer is the bomb , nee singleplayer is zeker vet maar online nog leuker dan kan je met andere mensen praten , altijd gezzeliger dan sp
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik ben toch zo nu en dan effe aan het SP'en. Ik ben best slecht online, en dat hou ik geen dagen vol :p.
    Maar ben eindelijk bijna klaar, ben bij No Fighting In The War Room. Het eerste stuk heb ik in iets meer als 1 minuut gedaan, dus ik kan nu lekker de tijd nemen :).
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tip voor beginners:
    Rush niet.. ga van plekje naar plekje, heb geduld wacht tot de tegenstanders voorbij komen.. en zoek veel dekking, loop nooit over open stuk.
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net gelukkig nog een potje 95/20 shipment gehaald, want daarvoor ging het echt slecht. Kwam ook wel omdat ik de P90 met red dot wilde hebben, dus toen ging ik ook vaak dood.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat werkt best vaak anders hoor. Ook bij Heat, waar je helemaal terug moet rennen naar die helikopter. Ik stond er al toen de heli nog moest arriveren lol.. Gewoon aan 1 stuk doorrennen :p.
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Verlies 90% van de matches die ik speel, omdat het team waar ik steeds mee speel ontzettend slecht in sabotage is... Ze laten de bom steeds planten :lol:
    Bedankt voor de tip dus, hier kunnen Triple X en Vriendloos nog een hoop van leren... \o/
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    lol x'D

    Haha, bij Sabotage heb ik meer oog voor de kills dan voor het platen defusen, tenminste ik doe wel actief mee, maar ik ga niet rechtoe rechtaan naar de bom rennen x'D
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doet fifa08 in godsnaam in die lijst? voetbalspellen zijn kut en als je er een moet kiezen, dan is het wel pes8
     
  19. Tepel

    Tepel ADDICT

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het jouw lijst of zijn lijst?
     
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je PES 2008 wel eens online gespeeld? :9 nee zeker? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina