1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker weten. Zowel SP als MP echt legendarisch!! De MP was zo goed in balans... Ik kan niet wachten om weer te spelen. Maar weten jullie of ie überhaupt nog ondersteund wordt?

    M.a.w. kun je nog wel online spelen?
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Voor zover ik weet kun je dit spel nog wel online spelen maar stikt het van de hackers. Hierdoor is het dus geen zak meer aan om te spelen helaas.
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en er zijn bar weinig mensen online, bij mij geeft hij bij elke modi aan dat er 0 mensen spelen :emo: Ik speelde laatst MW3 wat ik al een tijd niet gedaan had en het stikte daar van de snipers, gefaalde shit daarzo :F:

    Ik kan helaas niet online vanavond maar de rest van de week wel:p
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Als je m echt nog wil spelen raad ik je aan om m voor PC te kopen, ik speel m nog af en toe op pc en er zijn nog genoeg normale servers en vele leuke mods :).
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel Nog best vaak op 360 in normale servers tdm.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat probleem is opgelost. Ik heb een week of 2 geleden weer een paar avonden probleemloos kunnen spelen.
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu online, gaat prima.
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool man ik hoop hem vandaag binnen te krijgen. Dan ga ik zeker vanavond online!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Al vanaf dat het mogelijk is om op de 360 of PS3 te hacken, doen ze dit bij succesvolle games. ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zeg zit je gewoon mn topic aan te passen? Vraag gewoon volgende keer ofzo.
     
    Jorrie, Yellow 13, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoef gelukkig maar enkel naar de bundel Infinite Warfare en COD MW:R te kijken en ben spontaan genezen. Ga echt geen Infinite Warfare kopen om deze game weer te kunnen spelen. Hoe spijtig ik dat ook vind.

    COD MW was een geweldige game. Toen COD nog COD was. Nu hebben ze de Remastered versie hier-en-daar wat aangepast ... maar lijkt de "core-gameplay" vooralsnog intact te zijn.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Doen we een potje wanneer de Remastered als stand alone in de store komt? Ik denk januari.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik had een gratis code gehad voor de remastered door een fout van bol.com

    Als ik het goed begrijp kan ik het spel na 3 nov niet meer spelen (tenzij ik Infinite Warfare haal :lol:).
    Ik zit nu een update van 8GB te downloaden.... gezien de screenshotjes van hierboven denk ik dat het om de MP gaat ?

    Vreemd. Had gedacht dat ik met deze code alleen de campaign kon spelen.

    Ach ja, nog 3 dagen lekker even online knallen dan.

    Ben erg benieuwd hoe het speelt. Dit was mijn eerste COD ooit, en meteen ook de beste COD die ik heb gespeeld (al kwam MW2 nog dicht in de buurt).

    Heb na BO1 sowieso geen COD meer aangeraakt, dus het zal wel even wennen worden.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als de Remastered ooit stand-alone verkocht gaat worden? Sure. Dan wel.
    Maar ik vertik het om de "bundel" te halen waarvan ik al weet dat ik er 1tje totaal niet aan ga raken :+
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Server waren gister online gegooid en je kon met de campaign trial al spelen door iemand te joinen die al de MP aan het spelen was. Vandaag hebben ze de servers down gehaald maar je kan wel private match starten met bots.

    http://charlieintel.com/2016/10/30/...ing-someone-in-friends-list-currently-online/
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Op Marktplaats kon ik net 2 codes overnemen voor €40; MW1 Remastered (geen pre-order code, maar the real deal) en Infinite Warfare.

    Hoe betrouwbaar die gast ook leek... toch maar niet gedaan. Koop alleen via MP als ik met Paypal kan betalen of de verkoper moet in de buurt wonen. Ben te vaak opgelicht via die **** site.

    Ook best grappig dat vet veel mensen alleen de code van Infinite Warfare verkopen. Hebben die Legacy Edition voucher waarschijnlijk alleen gekocht voor MW1 niet wetende dat je Infinite Warfare ook op je systeem moet hebben staan wil je MW1 spelen.

    Ach ja, ik wacht het gewoon af. Vorige week kon je bij Nedgame voor €55 al codes kopen voor MW1 Remastered + Infinite Warfare

    Heb een gevoel dat die codes rond kerst alleen nog maar cheaper gaan worden.
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb ergens gelezen dat je niet de remaster kan doen zonder IW, hoe werkt dat dan met de codes?
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je moet beide codes invoeren en beide spellen downloaden.... ook als je IW nooit wil spelen.

    Het grappigste van alles is dat IW +-50GB groot is. Je zou maar net een 500GB X1 of PS4 hebben en maar net genoeg ruimte hebben voor MW1 Remastered.... krijg je alsnog die bitch slap van Activision in je face.

    Daarom vind ik het grappig dat mensen hun in IW code verkopen op marktplaats.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "So public servers went live 2 hours ago and according to leaderboards there are already 84.000 players on PS4 !
    It was around 70.000 half an hour ago."
     

Deel Deze Pagina