1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Yes

    Net een potje gespeeld (2 vs 10 ofzo team deatchmatch op bog)

    En wat raar om na zoveel jaren weer COD te spelen... en dan meteen ook MW1.

    Heb wel een paar keer zelfmoord gepleegd omdat ik met r1 mensen wou spotten (ben BF gewend) :+

    Na een paar kills voelde het weer lekker vertrouwd aan. Vanavond meer potjes spelen
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je kan MW1 nog altijd los kopen bij Game Outlet... ze hebben de prijs wel verhoogd; van €40 naar €45.. :+

    Deels ook spijt dat ik hem niet bij Nedgame had gehaald. IW had je makkelijk voor €30 kunnen doorverkopen.

    Maar ja, €40 vind ik alsnog een nette prijs

    Dat ik nu de MP kan spelen geeft wel aan dat het gewoon werkt en dat je IW niet nodig hebt, zolang je maar je maar een digitale exemplaar koopt (dus geen Legacy edition uit de winkel).

    Nu ff potje in Crossfire :D
     
  3. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien een link van de losse versie van MW1???? Wil zo graag spelen en de oude tijden herbeleven :D
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    7719 vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm twitch streams laten juist eerder zien waarom ik geen call of duty meer hoef te spelen gewoon. Een spel als dit laat ik liever in een hoekje van mijn geheugen genaamd nostalgie :)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit is juist de enige COD die ik ooit nog zal spelen (of ze moeten MW2 ook gaan remasteren).

    Heb sinds BO1 geen COD meer aangeraakt. En als ze doorgaan met die futuristische crap blijft dat ook zo.

    Net een potje Crossfire gespeeld... en het stikte meteen van de campers.

    Maar goed, het is een remaster. Heb het spel 9 jaar terug al kapot gespeeld. Aangezien het pure jeugdsentiment is maak ik me ook geen zorgen om een K/D ratio (wat ik sowieso al jaren niet meer doe). Speel gewoon puur voor de lol

    Naast BF1 soms een potje MW1. Alleen maar mooi toch..:D
     
    AnubisNefer en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Infinite Warfare werd waardeloos ontvangen. Nog steeds zitten mensen niet te wachten op die Future Warfare meuk. Als je dan een remake maakt van de COD ... dan boost je (tegenvallende sales) dat enigzins. Is denk ik ook de enige reden waarom dit als bundel is gedaan en ook nooit los verkocht gaat worden.

    Overigens geef ik geen zak om om IW + MW:R aan te schaffen. Hou dit liever nostalgisch ... want ook al oogt het als COD 4 en speelt het als COD 4 ... het is het niet. Daarvoor zijn er, imo, teveel kleine aanpassingen geweest.

    ... en ga echt geen 60 euro (of 45 los) uitgeven om een game die 9 jaar oud is opnieuw te mogen spelen.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Perfect inderdaad om af te wisselen met bf1. Die game pakt me niet zoals bf4 dat deed helaas.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of gewoon Titanfall. De gameplay van COD maar dan beter. Met een beetje een mix van Battlefield. :)
     
    Servantes, ExquisiteSteez en Rampage vinden dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja maar ... XBOX ONE MW:R bestellen.
    WAAR!?


    @Hybrid
    ... en waarom heb jij TF2 dan nog niet? :mad:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat ik BF1 heb en daar genoeg aan heb momenteel. Vind het niet fijn om twee nieuwe shooters naast elkaar te spelen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb Titanfall 2, BF 1 en COD XD.
    Jammer dat IW digitaal is, heb nog een goede onderzetter nodig..
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    MW1 was mijn eerste shooter.

    Maar ik heb eigenlijk alleen MW1, WaW en MW2 kapot gespeeld. BO1 speelde ik grotendeels alleen voor de verslavend zombie mode.

    Nadat ik Bad Company 2 had gekocht is het eigenlijk constant BF geweest (had daarvoor nog wel even 1943 gespeeld).

    Ben die fast paced shooters niet meer gewend.

    Als ik nu BO3 online ga spelen, weet ik ook zeker dat ik zwaar geowned ga worden.

    BF is inmiddels ook wel fast paced geworden, maar toch op een andere manier.

    Dus ik weet niet of Titanfall wat voor mij is. Voor mij gevoel is toch meer een game voor het COD publiek (kan het mis hebben)

    Heb wel gehoord dat de SP verrassend goed is. Dus misschien dat ik hem puur voor de SP ga kopen als hij voor €20-€30 te koop is
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Joah, ik wacht lekker af. No way dat ik die schijtgame ga kopen... ik wil alleen de remastered spelen.
     
  16. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan iemand antwoord geven op deze vraag:

    Kan ik nou MWR spelen zonder dat ik ook ooit maar IW haal ja of nee? Like in een code zoals @ExquisiteSteez meld?
    Ben namelijk een beetje in de war van al die sub berichten en gewoon 1 duidelijk antwoord op deze vraag zou heel chill zijn.

    Alvast bedankt!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MWR zit alleen bij de Legacy inbegrepen. Echter, de Legacy editie bevat twee codes. Eén code voor IW en één code voor MWR.
    Er zijn dus webshops die deze code's los verkopen.

    Maar op de normale manier; wil je MWR dan dien je de Legacy Edition te kopen.
     
  18. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Enig idee wat voor webshops? En het werkt gewoon zonder dat je IW hebt? Dan is het nu namelijk helemaal voor mij duidelijk.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Alleen game-outlet.nl verkocht die MW1 codes los. Nedgame verkocht beide games voor €55 digitaal (wat ook een zeer nette prijs is). Op dit moment wordt MW1niet meer los verkocht.

    Dus je zal sowieso de complete digitale Legacy Edition moeten kopen om MW R te kunnen spelen. Daarna kan je gerust je IW code verkopen. Maar of je die kwijt raakt voor een mooie prijs is nog maar de vraag (heel marktplaats verkoopt losse IW codes) niemand wil die crap spelen.

    Niemand kan je vraag trouwens beantwoorden: Ik ben er 95% zeker van dat je MW R zonder IW kan spelen (hun eigen FAQ bevestigd het grotendeels zelfs). Mits je de digitale versie van de Legacy Edition koopt of een MW1 code van de digitale Legacy Edition.

    Maar als je 100% zekerheid wil hebben kan je beter tot morgen wachten.

    P.S. Die medewerkers van Game-outlet zijn trouwens best relax. Ze hadden de prijs van MW1 verhoogd van €40 naar €45. Maar na het chatten met één van hun medewerkers heeft een vriend van mij toch een code gekregen voor €40. Dus als je hem toch wil aanschaffen voor €40, zou ik even met ze chatten via de site.

    2 uurtjes terug verkochten ze het spel nog los. Dus proberen kan altijd.
     
  20. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Maar heb jij zelf IW wel geinstalleerd dan of..?
     

Deel Deze Pagina