[PC] Call of Duty 4 probleem (PC)

Discussie in 'Games' gestart door Nickromancer, 22 jul 2008.

1. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tijd geen Cod4 meer gespeeld maar ik wou hem weer is spelen. Dus ik heb hem geupdate en alles. Maar als ik een server join krijg ik gelijk of na een tiental seconde deze error:

Weet iemand wat dat is? Ik heb natuurlijk wel al een beetje gezocht op google maar ik zie alleen maar mensen met een andere program/driver error. Wie o wie kan mij helpen :b:)

Ik heb btw verder geen rare programma's draaien als deamon tools ofzo. En de firewall staat ook open.

Laatst bewerkt: 22 jul 2008
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je de goede versie van punkbuster?

3. Nickromancer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon de punkbuster die bij de game zat. Ik heb later ook geupdate met dat aparte programmatja, maar het werkt nog steeds niet.

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    http://www.punksbusted.com/forums/lofiversion/index.php/t33040.html

Kijk hier even :) Zijn andere mensen met hetzelfde probleem, denk dat de oplossing er ook wel tussenstaat voor je :) Succes iig :thumbs:

Als ik via google aan het zoeken ben en zo wat andere fora's lees, moet het een probleem zijn wat ontstaan is door een foutprogramma wat is binnengeslopen, of iets met je drivers te maken hebben. Misschien dat je daar even in moet zoeken/kijken?

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  5. Nickromancer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even kijken wat het dan misschien kan zijn, heb net mijn videokaart geupdate maar dat moch niet baten. Ik open ook een ticket via de link die in de link van dat forum zat :)

6. Nickromancer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is opgelost door het verwijderen van IZ3D driver. Als ik nou gewoon is wat beter google -_- Anyway bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina