Ik heb een probleem, ik heb sinds een paar dagen COD4, een verschrikkelijk vet spel alleen kom ik op één punt niet verder ! Op een gegeven moment ga je als S.A.S. 15 jaar terug in de tijd en ga je samen met je Commandant op pad. Je moet dan met z'n tweeën het veld in en plat blijven liggen terwijl er tanks en soldaten van de tegenpartij jou kant op komen, ik kom hier niet voorbij... hoe kom ik hier wel voorbij ? Thnx alvast
Je moet gewoon rustig blijven bewegen en tussen de vijanden door kruipen. Ik had hem op de 2e keer op Veteran. Maar goed, het is vaak meer trial and error in deze game.
Als we het toch over deze missie hebben, nadat je je doel geraakt hebt (op veteran) moet je zien te ontkomen. Maar ik kom niet weg omdat er van alle kanten vijhanden komen en honden. Een tip zou ik wel kunnen gebruiken. Ps schieten doe ik al.
naar rechts gaan en c4 tussen de 2 bussen gooien, wachten tot er meer vijanden aankomen en dan laten ontploffen en daarna verder langs de bus helemaal rechts. Of een paar flashbangs die kant op gooien werkt ook wel
Waarom zou hij het perse in het CoD topic moeten vragen?! Wat een fokking onzin, waar is anders dit subforum voor?? In het algemene CoD4 topic zie je dat dezelfde vraag minimaal 20x al gestelt is. Daar is dit topic dan toch harstikke geschikt voor..
voor een achievement moet je een farmer redden? waar vind je die? en bij welke missie kan je makkelijk met een rpg een helikopter neerhalen?
RPG heliopter : war pig , beetje snel kereltjes neerschieten richting de bus rennen, er achter liggen 2 rpg's er komen 2 helicopters die mannetjes droppen en dus stil hangen. Man of the people achievement : weet neitmeer hoe het level heet, maar lijkt me logisch als je hem tegen komt, je schuilt onder een brug , dan rijden er trucksoverheen, je gaat via de achterkant een schuurtje in en aan de voorkant staan 3 man, die met die farmer bezig zijn. Lijkt me dat je dit tegen bent gekomen
Je hoeft niet te verplaatsen. Ga links achter die 2e boom liggen, met je face tegen die boom. Gewoon je controller ff weg leggen, niet bewegen, en je wordt niet gesnapt.
Zoals voor Assassin's Creed is er een topic gekomen apart voor vragen... Dat omdat Assassin's Creed een zogenoemde Free Roaming Game is. Dus met heel veel opties. Dus komen er ook meerdere problemen voor. Dus wordt dat gevraagd. Call of Duty 4 is een FPS (First-Person-Shooter), daar worden zeker veel minder vragen over gesteld dan over het bovengenoemde. Dit (Sub)forum is bedoeld om de vele vragen die over een game komen niet in het algemene topic te plaatsen. Want daar is het niet helemaal voor bedoeld, daar kun je 'discuseren' over het spel. In dit (sub)forum zie je ook dat alleen bepaalde games een eigen (grote) thread hebben. Denk aan Assassin's Creed, Saint's Row en The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Ja jij ben lekker bezig, Ik had hier ook een thread gemaakt met een vraag over Fifa 06 world cup, dus NIET ROAD TO.. Zegt ie heel droog met zn wannabe moderator gedrag: volgens mij moet je hier zijn: Fifa RTWC topic. Waarna The Matrix em sluit..
Tja, als je kon lezen had je geweten dat ik erbij vermelde dat ik niet zeker wist of dat die fifa was die je bedoelde. The Matrix heeft hem zelf gesloten, niet ik. Anders moet je even contact opnemen (via pm) om hem weer open te laten maken.
Ik heb overal mijnen neer gesmeten en toen in die reuzenrad gaan zitten en schieten en granaten gooien en als je net je doel geraakt heb dan gaan rennen voor je leven
het eerste level met SAS.. daar moet je wachten tot Price zegt dat je hem moet redden, dan krijg je hem wel