[PC] Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Games' gestart door iNdie^, 26 sep 2011.

1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb gisteren Cod 5 gekocht voor de pc om gezellig wat custom zombie mappen te kunnen spelen.
    Mijn eerste vraag is, je moet denk eerst de single player uitspelen voordat je zombiemod kan doen toch?

Mijn tweede vraag is, er zijn 7 patches uit voor cod 5 op de pc. Word het aangeraden deze allemaal te downloaden en te installeren of is dat niet nodig ?

Alvast bedankt.

2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij bij patches moet je gewoon de laatste downloaden die online is gekomen. Dit had ik in ieder geval wel met Wolfenstein ET vroeger.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf spel :) Beste cod imo.

Ik heb hem een tweetal weken ook gehaald maar ik heb de single player nooit uitgespeeld en kon de zombiemod gewoon doen :) Tweede vraag weet ik niet, ik ben gewend alleen de laatste te moeten downloaden.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb heel dit spel niet, maar over je laatste vraag:
    Meestal staat er toch bij welke patch het is? Bvb: 'Patch v1.0 to v1.1'
    Als je nog niet hebt geupdate dan heb je versie 1.0 (ga ik even van uit, misschien is er automatisch al iets geupdate? Kan je waarschijnlijk wel ergens terugvinden. Bij Opties bijvoorbeeld).
    Er vanuit gaande dat je V1.0 hebt, en je vind een patch die V1.0 to V1.7 heet dan ben je meteen weer bij. Is die er niet (kan ik me niet voorstellen) dan zou je met tussenstapjes moeten doen.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ok bedankt voor de reacties. Zal vanavond meteen even kijken als ik thuis kom.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    gewoon de laatste update erop gooien. en nee je hoeft hem niet uit te spelen.

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb toch alle patches moeten installeren. Maar alles werkt nu dus kan lekker zombies afknallen :D

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    raar... ik hoefde dat niet ....

Deel Deze Pagina