1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zag in die ene trailer op het eind ook een Titan.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Grafisch totaal plaatje oogt inderdaad wel strak nu.. Maar dit komt puur door de high-res textures. Qua level design komt het op mij allemaal maar klein en verouderd over. Gangetje hier, kamertje daar, en altijd zo ontworpen dat de game geen echt grote open vlaktes of vergezichten hoeft te tonen.

    Snap nu ook waarom ze allemaal voor die futuristische stijl kiezen... Op die manier kun je alles heel strak ontwerpen wat heel wat polygonen scheelt.
    Player-models zien er wel heel gedetailleerd uit maar staan niet in verhouding met de omgeving om mijn visie te verduidelijken.

    Over al die gadgets ga ik geen woorden meer vuil maken, gewoon triest voor een COD. :+
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, ik bedoelde het eerst ook als een positief iets. Inmiddels heb ik zo'n 20~ minuten gameplay gezien en is het toch wel gewoon Call of Duty (wat een negatief iets is). De irritante killstreak rewards verpesten het hele spel al voor mij.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De game die ze gisteren lieten zien was niet af. Wapens, gadgets, killstreaks e.d ontbraken dus nog.

    Vooralsnog ziet het er wel leuk uit. De verticale gameplay is voor een COD een "game-changer" ja. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat mensen er misbruik van gaan maken.

    Call of Duty : Ghosts en MW3 hebben de serie pijn gedaan. Met alle overige delen heb ik veel plezier gehad. Zelfs met BO2. Een game waar de online ervaring niet altijd even "plezierig" was.

    Het is te hopen voor de COD fans dat dit deel de oude "glorie" weer kan herstellen. Anders zie ik het heel somber in.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mensen kunnen nu ineens als een malle gaan campen. Nou ja...nog erger campen dan ze al konden. Maar tegelijkertijd kunnen wij de campers ook weer terugpakken dankzij die verticale gameplay.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wat lullen jullie nou elke keer met die verticale gameplay? Ik zie geen verticale gameplay? 8)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan springen en double jumpen
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    ziet er weer klein uit... dus schouder aan schouder door de mini mappen en zoeken naar het perfecte wapen en natuurlijk de hoek om in te gaan zitten met een dik wapen om es lekker een potje gaan campen!

    ill pass!
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vraag me af of we alles "gezien" hebben... als dat zo is zit er verrekte weinig in deze game zeg :eek:
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die ''Collapse'' missie gameplay zag er echt ontzettend tof uit!

    Maar de multiplayer trailer vond ik dan weer helemaal niks, gaat mij veel en veel te snel.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Dat heeft toch niks met het verticale te maken?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jawel. Daardoor kun je makkelijker naar een hogere verdieping van een gebouw springen en hoef je niet per se de trap te nemen. Hierdoor moet je voorzichtiger zijn voor vijanden die van boven of onder aanvallen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Hallo,

    Als je het pre ordert krijg je hem 24h eerder geld dit ook op de editie van 110euro? En welke webshop levert hem 24h van tevoren?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoe bedoel je?

    Uiteraard zullen er meer maps,wapen en gamemodes inzitten dan wat we tot nu toe gezien hebben. Elke CoD heeft ongeveer gelijk veel MP content en verwacht niet dat het hier ineens voor meer of minder zal zijn
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Mischien doelt hij op die gaymodes zoals Zombies of die Alien crap :+
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Oh ja zou kunnen. Die worden volgens mij altijd later revealed. SP op E3, MP op Gamescom en dan later de extra

    Gezien ze toch wel vrij veel van de Treyarch games hebben 'geleend' denk ik dat het Zombies zal worden
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dubbele jump voor een CoD? Het wordt steeds erger.
    Laat mij die dubbeljump maar bij Destiny toepassen. Zoals het hoort. Bij een futuristische game.
    Vind het zo jammer dat CoD ook de futuristische kant kiest..
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu zullen we wel vampiers krijgen of iets in die trend.

    Overigens ben ik toch vreemd genoeg geboeid na het zien van de laatste beelden.

    @Alex,

    Volgens mij is het gewoon een ''super'' jump en niet een dubbeljump, correct me if I am wrong!
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Krijgen we iets anders is het nog niet goed...
     

Deel Deze Pagina