1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik vind het een stap in de goede richting hoor!
    Ga hem wel halen denk ik dit jaar komt er toch niet veel andere shooters.
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92

    Je kan ook de nieuwe DLC van BF4 halen, genaamd 'Hardline'? ;)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die komt niet dit jaar.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben je al next gen ?
    En nee eerder Destiny maar daar is de pvp niet zo van.
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Spijker op zijn kop.

    Of er is te weinig verandering, dan is er commentaar dat het precies hetzelfde is.
    Of er zijn wel veranderingen, dan is er commentaar dat het geen cod meer is.

    Ik hoop dat dit weer een verslavende cod wordt. Vanaf modern warfare tm Black Ops 2 heb ik ze met heel veel plezier honderden uren gespeeld. Ghosts was wel een ander verhaal. Daar was ik snel klaar mee. En dat had ik nog nooit gehad bij call of duty.

    Van wat ik ervan gezien heb denk ik dat dit wel weer een hele goede kan worden. Hopelijk zijn de mappen niet te groot zodat er constant actie is.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er wel het meest vernieuwend uit sinds jaren. Ook grafisch. Dus dat is prima
    Ik denk dat het voor veel COD fans toch wennen gaat zijn. Het is niet meer gangetje gangetje. Nu kan de tegenstander overal vandaan komen. Hopelijk balanceren ze dat goed.
    Bijvoorbeeld bij Titanfall werd eerst geroepen 6vs6 is veel te weinig maar uiteindelijk was dat juist prima omdat je ipv 1 gang of punt in de gaten moest houden, je nu zeker 3 punten in de gaten moet houden. Hopelijk is het niet te hectisch dat je dan constant wordt neergeschoten omdat er teveel spelers zijn die constant van alle kanten komen.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb precies hetzelfde. Ghost in totaal een dag gespeeld ofzo, dat was echt niks. Gelukkig was daar BF4 maar verlang nu wel weer naar een goede cod
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ga next-gen zodra deze COD uitkomt. Ik ga toch voor de Xbox One (alhoewel dat geen verassing was). :D
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren trouwens nog wat foto's gemaakt van de console en in het echt ziet ie er toch wel vet uit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal me echt aan die fake krassen irriteren. :+
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zombies confirmed :+
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja zo'n vintage/used look is altijd wennen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het wel wat hebben :) de game niet, maar die console ziet er zeker gaaf uit :) (als er niet in koeienletters call of duty op zou staan)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.532
    Vind je? Ziet er echt afgrijselijk uit imo.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet er van houden, maar ik bedoelde meer dat het in het echt mooier was dan van foto's.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [twitch]callofduty[/twitch]
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Advanced Warfare MP will feature a traditional playlist without the Exo abilities

    For players that aren’t really interested and don’t want the exoskeleton abilities in Call of Duty, Sledgehammer Games is bringing a ‘Traditional Playlist’ to Advanced Warfare MP.

    This playlist will allow you to play TDM, Domination, Capture The Flag, etc. without the boost jumps, dodge, and all the other new movements, so that players who want to experience the classic Call of Duty, they can do that. This playlist will be a separate playlist in multiplayer.

    http://www.charlieintel.com/2014/08...aditional-playlist-without-the-exo-abilities/
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599

    Oke dit neem ik terug. :+
    Ik hoor dat veel (bekende) YouTubers (Ali-A, TheKing77nl, etc.) er ondanks dat zij ook bang waren voor het futuristische gedeelte in een COD, na een x aantal uren spelen op Gamescom, toch best positief zijn geworden over de game.
    Hier en daar een argument waarom dit en waarom dat in de game zit, zet mezelf ook aan het denken.
    Waarschijnlijk dat ik deze COD toch een kans ga geven. :)
    Het zal in ieder geval wel een COD worden met veel meer actie dan voorheen door de nieuwe movements.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach, die gasten zijn altijd positief over COD. Da's het ergste. Ali-A (ja, die gozer die kaal word en dat probeert te maskeren met die gigantische dooie marmot op z'n kop :+ ) roept elke Call of Duty : "I really like it, I'm not gonna lie" ...

    Ghosts was gewoon een schijt spel. Zelfs het woord schijt is nog te positief over die rommel =( Waar Infinity Ward met COD4 en Modern Warfare twee goeie spellen hadden is dat na MW3 en Ghosts rap achteruit gegaan.

    Hoop ook zwaar dat Sledgehammer met Advanced Warfare iets leuks weet neer te zetten. Tot dusver luisteren ze goed naar de community. Iets waar IW momenteel wat van kan leren.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Games moeten eens juist niet zoveel veranderen maar eens eerst bepaalde basis zaken echt goed verbeteren. Dat gebeurd in mijn ogen veel te weinig waardoor games tegenwoordig ook totaal geen houdbaarheid meer hebben.
     

Deel Deze Pagina