1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar het nadeel is dat er bv bij EA games de game na een aantal jaar niet meer speelbaar is.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Volgens een twitch streamer zijn er geen framedrops in de PS4 versie. Ghost had dat wel en was fukcing hinderlijk.

    Nuke is ook weer terug. Dit keer krijg je em bij een 30 gun killstreak
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Je mag al blij zijn als je met een EA game probleemloos online kan. Zie BF4 in de begin periode (3 maanden).
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Is volgens mij meer als de Moab want het is niet game ending
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ugh, ik moet zeggen dat dit de eerste keer in 3 jaar is dat ik weer geneigd ben om een COD aan te schaffen. Ik ben echt een fan van de nieuwe richting met de EXO-suits, krijg er zo'n UT vibe van en een futuristische setting trekt me zoiezo wel. Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat het er gewoon weer ouderwets leuk uitziet, die Paladin killstreak deed me weer een beetje denken aan de AC-130 days.


    Heb gisteren de MCC besteld en het is jammer dat er zo weinig tijd tussen de twee zit. Unity kan ik eventueel later aanschaffen, zoveel tijd heb ik momenteel toch niet. Wellicht dat ik bezwijk als er een echt goede deal tevoorschijn komt, maar damn.. 2 MP focus games, dat is altijd lastig te combineren.
     
  7. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    Guys!! De Day Zero Edition wordt maandag geleverd. Dat betekent dat (online) retailers de game vrijdag al op de post moeten doen. Betekent dit niet dat de game zaterdag al op de mat ligt?! Als je pech hebt dinsdag pas natuurlijk, aangezien ze maandag geen post bezorgen. Wie heeft ervaring met retailers waar de game al voor de release in de bus lag?!
     
  8. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Op zaterdag komt inderdaad de Day Zero Edition binnen. yourgamezone.nl bijvoorbeeld levert op zaterdag de game.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    YGZ heeft geen CODAW meer voor PS4 zo te zien..

    Heb hem zelf een tijdje terug bij PU gekocht. Samen met een PU jaarabonnement voor iets van 50 eu..
    Maar denk niet dat ik hem dan al zaterdag krijg.. Heb geen ervaring met hun webshop.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik Jan mag geloven (op twitter) dan krijg je hem gewoon op de release binnen ;)
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe weet je dat zo zeker? Gezien het embargo zal het me niks verbazen als de game niet voor maandag verstuurd gaat worden
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Net contact gehad met Bol.com
    Zij leveren dus gewoon de maandag..
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yourgamezone stuurde mij deze mail

    Beetje vaag maargoed
     
  15. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Klinkt logisch. Pakketpost wordt namelijk wel geleverd op maandag. Alleen briefpost wordt niet geleverd. ik vermoed dat al de webshops deze manier gaan gebruiken.
     
  16. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    PU gaat met pakketbezorging versturen. Bol, Bart Smit, Intertoys idem. Pakketbezorging wordt wel op maandag bezorgd.

    Retailers die per briefpost sturen moeten de brief wel op vrijdag op de post doen. Dan heb je de game zaterdag op de mat, anders kunnen ze niet leveren op 'day zero'.


    Het is niet de eerste keer dat de release van een game op maandag valt. Ik vraag me dus af wie hier ervaring mee heeft en op welke website diegene heeft besteld? Is de game per briefpost of pakketpost bezorgd, en op zaterdag geleverd of maandag/dinsdag..?

    Oja, alleen de Xbox One versie is nog leverbaar op Yourgamezone.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Games heb ik nog nooit als pakketpost ontvangen (mits het geen speciale editie is).
    Gaat toch altijd via de brievenbus?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Normaal wel, maar als ze op day zero willen leveren moet het wel met pakketpost.

    Bol.com is volgens mij de enige die daar duidelijk in is op hun website
     
  19. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    yourgamezone.nl hanteert voor pakketpost een tarief van 4,95, ik heb de normale editie besteld en geen verzendkosten betaald, neem aan dat ie dan gewoon in de bus valt, anders snijden ze zichzelf goed in de vingers als er bij elke normale editie 5 euro voor hun eigen rekening komt toch
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    mitchdylan en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina